آمریکا: دیپلماسی با ایران بهترین گزینه است

مقامات آمریکایی و چینی در مورد دیدار جو بایدن و شی جین پینگ مذاکره می‌کنند

تهران (پانا) - سخنگوی کاخ سفید با اشاره به آینده تعاملات آمریکا با ایران و سرنوشت مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای اظهار کرد جو بایدن هنوز معتقد است که راه دیپلماتیک با ایران بهترین گزینه است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا: دیپلماسی با ایران بهترین گزینه است

جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید بام اد امروز با حضور نشست خبری به سوالات خبرنگاران درباره موضوعات مهم روز پاسخ داد. ساکی در پاسخ به سوالی درباره گزارش‌های ضدونقیض مبنی بر مخالفت «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین با پیشنهاد «جو بایدن» همتای آمریکایی خود برای دیدار، گفت: «مقامات آمریکایی و چینی در مورد دیدار بایدن و شی مذاکره می‌کنند».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وی درباره مسائل مطرح‌شده در کتاب جدیدی درخصوص تماس‌های محرمانه «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده با همتای چینی خود، توضیح داد: «گزارش تماس‌های ژنرال میلی با چین تأیید نشده و محتوای آن محدود است».

سخنگوی کاخ سفید در واکنش به برخی درخواست‌ها برای برکناری میلی نیز اظهار داشت: «بایدن ژنرال میلی را به خوبی می‌شناسد و به رهبری و وفاداری او به قانون اساسی اطمینان دارد».

ساکی در پاسخ به سوالی درباره آینده تعاملات آمریکا با ایران و سرنوشت مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای نیز گفت: «بایدن هنوز معتقد است که راه دیپلماتیک با ایران بهترین گزینه است».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار