جوان 34 ساله مدیر نمونه مرکز سیستان و بلوچستان شد

زاهدان(پانا)- داود صیاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان با 34 سال سن در اولین سال مدیریت در این اداره به عنوان مدیر نمونه مرکز استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جوان 34 ساله مدیر نمونه مرکز سیستان و بلوچستان شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان، عصر امروز در جلسه شورای اداری زاهدان مدیران و کارشناسان نمونه شهرستان معرفی و از آنها تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان در این جلسه اظهار کرد: تمامی فعالیت های مرتبط با شروع سال تحصیلی تحت عنوان پروژه مهر از سطح وزارت تا مدرسه در آموزش و پرورش جریان دارد .

داود صیاد افزود: سال تحصیلی گذشته یکی از متفاوت ترین تجربه های خدمت در آموزش و پرورش بوده است .

وی افزود: در شرایطی که در کشور، وضعیت آموزش با چالش های خاص خود روبه رو بوده است همکاران ما در آموزش و پرورش اتفاقات بی نظیری را رقم زده اند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت: افتتاح کتابخانه تخصصی کنکور در سطح شهرستان زاهدان اتفاق مبارکی است که با طرح نذر کتاب ، نشر اندیشه در حال توسعه ی آن هستیم به گونه ای که دانش آموزانی که از سد کنکور گذشته اند منابع مکتوب خود را به این کتابخانه جهت استفاده ی دانش آموزان مستعد ، اهدا خواهند کرد .

وی خاطر نشان کرد: تجربه گردانی مدیران مدارس در کنار طرح آما (آموزش ، مشاوره و آزمون ) به اینجا ختم شد که در کنکور سراسری شاهد رشد ده درصدی در رتبه های کنکور بوده ایم.

مدیر آموزش پرورش ناحیه دو زاهدان برگزاری جلسه ی شورای معاونین نواحی یک و دو زاهدان برای اولین بار را یکی از نقاط عطف سال تحصیلی گذشته برای بهره گیری از ظرفیت های مشترک قلمداد کرد .

صیاد عنوان کرد: به منظور بهره گیری از تجارب پیشکسوتان نیز نشستی با مدیران ادوار آموزش و پرورش ناحیه ۲ برگزار شد که این جلسه فرصت مغتنمی برای بهره گیری از تجربه ی این عزیزان بوده است .

وی تامین و تجهیز فضای آموزشی را یکی از موارد مهم در ناحیه قلمداد کرد و گفت : متوسط سرانه ی فضای آموزشی و تفاوتی که با سرانه ی استانی دارد قابل تامل است ، چرا که نرخ رشد دانش آموزی در ناحیه نشان می دهد که اگر برای فضای آموزشی مورد نیاز چاره ای اندیشیده نشود در آتیه ای نه چندان دور شاهد چالش های جدی در این حوزه خواهیم بود .

صیاد یکی از عوامل موثر در رفع نگرانی های فضای آموزشی را تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز برای نخستین بار در شهرستان زاهدان عنوان کرد.

وی توجه ویژه به حوزه ی پرورشی و ارزیابی فعالیت تلاشگران این حوزه در بازه های زمانی سه ماهه را از دیگر اقدامات این ناحیه عنوان کرد و گفت : این گونه اقدامات و به ویژه برگزاری دوره های توانمند سازی برای معاونین و مربیان پرورشی سبب این شده که در بسیاری از مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری رتبه ی نخست استان را کسب کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت : طرح معراج برای اولین بار در ناحیه در قالب جبران و تثبیت یادگیری آموزش های ضمن سال در تعطیلات تابستان به عنوان یک طرح موفق در حوزه ی ابتدایی اجرایی شده است که در کنار طرح تیک (یاران مجازی ، تسهیل گران یادگیری ) و پویش ها و جشنواره های مختلف شاهد پویایی در این حوزه بوده ایم.

وی برگزاری برنامه های مختلف آموزشی و پرورشی را ماحصل همدلی همکاران اداری و آموزشی ناحیه دانست و از تلاش های صورت گرفته همکاران اداری و آموزشی تقدیر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار