کرونا جان ۹ بیمار دیگر را در خراسان شمالی گرفت

بجنورد (پانا) -رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت در شبانه روز گذشته ۹ بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری بودند، جان باختند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کرونا جان ۹ بیمار دیگر را در خراسان شمالی گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سیداحمد هاشمی روز سه شنبه، اظهار داشت: با بستری ۹۶ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۶۱۴ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۴۱درصدی جمعیت هدف در استان، خاطرنشان کرد: هم اکنون واکسیناسیون در استان از سرعت مطلوبی برخوردار است و ۴۱درصد از جمعیت هدف در خراسان شمالی واکسن کرونا دریافت کرده اند که بیش از میانگین کشوری است.

هاشمی افزود: با این وجود به دنبال افزایش سرعت واکسیناسیون در استان هستیم، بخصوص در مناطق روستایی از مردم توقع همکاری و مراجعه بیشتری برای تزریق واکسن داریم.

از ابتدای آغاز طرح ملی واکسیناسیون در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور، تاکنون ۳۰۴ هزار و ۷۴۵ واکسن کرونا به استان وارد و ۲۷۴ هزار دٌز تزریق شده است و اینک ۳۶ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این میزان در موج پنجم افزایش زیادی داشته است.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم در وضعیت قرمز و شهرستان های مانه و سملقان و رازوجرگلان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار