حکیم زاده در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی:

همکاری رسانه ملی و آموزش و پرورش در ایام کرونا، یک نمونه موفق مدیریت بحران بود

ارومیه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت همکاری مشترک صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش در ایام کرونا، یک نمونه موفق مدیریت بحران بود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
همکاری رسانه ملی و آموزش و پرورش در ایام کرونا، یک نمونه موفق مدیریت بحران بود

صبح امروز، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

«رضوان حکیم زاده» معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در این دیدار اظهار داشت: همکاری مشترک صدا و سیما و وزارت آموزش و پرورش در ایام کرونا، یک نمونه مدیریت بحران موفق بود.

وی خاطر نشان کرد: سالتحصیلی گذشته مدرسه تلویزیونی ایران، ۷۶ هزار دقیقه برنامه آموزشی تولید و ارائه کرد.

وی اظهار امیدواری کرد، همکاری خوب صدا و سیما و آموزش و پرورش در استان آذربایجان غربی امسال نیز تداوم یابد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: تحقق عدالت آموزشی در سراسر کشور، هدف مشترک آموزش و پرورش و صدا و سیما می باشد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش استان هر ساله در اجرای برنامه مختلف آموزشی و فرهنگی با صدا و سیمای استان همکاری و تعامل تنگاتنگ دارد.

وی افزود: سریال هنرستان کار مشترک صدا و سیما و آموزش و پرورش استان از جمله اقدامات مشترک شاخص می باشد که در زمینه هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت رشته های فنی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

منافی بیان کرد: سال گذشته، برنامه غنچه ها با موضوع دوره پیش دبستانی در ۴۰قسمت تولید و پخش شد و امسال نیز تولید ۹۵برنامه در دستورکار قرار دارد.

مجرد مدیرکل صدا و سیمای استان نیز گفت: رسانه ملی علاوه بر حوزه آموزش مکمل، در زمینه ایجاد ارتباط دو سویه اولیا دانش آموزان با مسوولان نظام تعلیم و تربیت تلاش می کند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی، تعامل با نهاد مقدس تعلیم و تربیت را تکلیف و وظیفه خود می داند؛ افزود: صدا و سیما در بحث اقناع افکار عمومی برای بازگشایی مجدد مدارس آماده همکاری است.

در پایان این دیدار معاون آموزش ابتدائی وزارت آموزش و پرورش از مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی بدلیل تعامل سازنده در ایام کرونا تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار