مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

تکیه بر تجربیات مدیران بازنشسته شاه‌کلید موفقیت در مدیریت مدارس هیأت‌ امنایی است

اسلامشهر (پانا) - جلسه مدیران مدارس هیأت امنایی آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور مدیر آموزش و پرورش، اعضاء شورای معاونین، کارشناس مسئول و کارشناسان امور مشارکت‌های مردمی و مدیران مدارس هیات امنایی شهرستان اسلامشهر در محل اتاق شورای آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تکیه بر تجربیات مدیران بازنشسته شاه‌کلید موفقیت در مدیریت مدارس هیأت‌ امنایی است

در این جلسه، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ضمن تسلیت شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) اظهارکرد: اهداف مدارس هیأت امنایی گسترش عدالت آموزشی و توسعه مشارکت مردمی و تقویت سرمایه نیروی انسانی است.

او هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد هماهنگی و وحدت رویه مدارس هیأت امنایی دانست و افزود: برخی از مدارس هیأت امنایی بسیار مورد رضایت مردم بوده و به همین خاطر نظر مراجع مختلف را نیز به خود جلب کرده و این فرصت خوبی برای عرضه توانمندی‌ها و خلاقیت‌های همکاران و دانش‌آموزان است.

بنار تکیه بر تجربیات مدیران بازنشسته را شاه‌کلید موفقیت در مدیریت مدارس هیأت امنایی دانست و تصریح کرد: یکی از ملاک‌های قضاوت ما، انتخاب ماست و تحقق اهداف ما در گرو انتخاب نیروهای مناسب و اعتماد متقابل بین این نیروها و مدیران است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر همچنین اخلاق مداری را مهمترین اصل در مدیریت دانست و گفت: مسائل و حاشیه‌های موجود در جامعه نباید موجب کاستی در روند خدمت‌رسانی به مردم شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مسئولیت تهیه، تدوین و نظارت بر محتوای آموزشی، پرورشی و پژوهشی ساعات رسمی، مانند گذشته بر عهده معاونت‌های تخصصی مربوطه است .

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار