مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

آموزش در آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی است

اصفهان ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد شبکه شاد متحول شده که بسیاری از اقدامات در آن انجام می‌شود و دانش‌آموزان و معلمین تعامل بیشتری در آن خواهند داشت و امسال هم آموزش در این شبکه انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش در آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: با کنار هم بودن بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی آموزش دانش‌آموزان به صورت مجازی انجام خواهد شد و پس از آن منتظر تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهیم بود.

وی افزود: برای برگزاری زنگ مدرسه مدیران و کادر اجرایی در ابتدای مهر بایستی در مدارس باشند تا با قدرت هر چه تمام در صحنه باشیم و سال تحصیلی را به بهترین شکل ممکن آغاز کنیم، ضمن اینکه معلم می‌تواند در همان مدرسه آموزش آنلاین را انجام دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: شبکه شاد متحول شده و برای سال تحصیلی جدید قابلیت های دیگری به آن اضافه می شود و دانش‌آموزان و معلمین تعامل بیشتری در آن خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار