حسینی خبر داد

استفاده از ظرفیت سامانه‌های بومی مجازی در کنار شبکه شاد

تهران (پانا) - معاون و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست بررسی سامانه آموزش مجازی آموزینو گفت طبق دستوالعمل ارسالی به مدارس در سال جاری اگر سامانه ای مجازی و بومی، تسهیل دهنده، پاسخ دهنده و دارای ظرفیت لازم برای استفاده به صورت یکپارچه باشد می‌تواند در کنار شبکه شاد استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت سامانه‌های بومی مجازی در کنار شبکه شاد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان چند سالی است رشد بسیاری کردند و منشا ثمر و اثر بسیاری شده اند، گفت: ورود شرکت های دانش بنیان در حوزه آموزش و پرورش و بویژه درآموزش و پرورش استثنایی می تواند منشا اثرات زیادی باشد.

وی درادامه گفت: زیست بوم کرونا علاوه بر آسیب هایی که به همراه داشت فرصت هایی نیز فراهم کرد و باعث نزدیک شدن معلمان، دانش آموزان و والدین به تکنولوژی های جدید و فناوری های جدید شد.

حسینی با بیان اینکه در طول 18 ماه از گسترش کرونا تجارب زیسته بسیاری داشته ایم که در پسا کرونا به آن برنخواهیم گشت، گفت: در زیست بوم کرونا آموزش های مجازی و از راه دور شکل گرفت و شبکه شاد به عنوان یک پلت فرم امن، انحصاری و داخلی در نظام تعلیم وتربیت وارد شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشوربا بیان اینکه سیاست وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس به صورت تدریجی با رویکرد حفظ سلامت دانش آموزان است گفت: در کنار آموزش های حضوری آموزش های مجازی نیز پیگیری خواهد شد و بر همین اساس در حوزه آموزش وپرورش استثنایی اگر سامانه ای برای 7 گروه تحت پوشش سازمان آموزش و پرورش استثننایی مناسب سازی شود می توان از آن در 1700 مدرسه استثنایی و در کنار شاد استفاده کرد.

معاون وزیر با بیان اینکه پایگاه های آموزش مجازی در 32 استان دایر شده است و در همه استان ها یک استودیو تولید محتوا وجود دارد گفت: در قالب طرح هدایت تاکنون 300 هزار دستگاه تبلت به دانش آموزان از جمله تمامی دانش آموزان استثنایی اهدا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار