مهین منافی: آذربایجان‌غربی آماده آغاز سال تحصیلی جدید است‌

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اعلام کرد این استان آماده آغاز سال تحصیلی جدید طبق دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی کروناست.

کد مطلب: ۱۲۱۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مهین منافی: آذربایجان‌غربی آماده آغاز سال تحصیلی جدید است‌

مهین منافی به همراه معاونان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در نشست مجازی با روسای ادارات و مناطق ۲۴گانه استان با تاکید بر مرور درسهای سال گذشته و جبران عقب ماندگی های درسی دانش آموزان افزود: این اقدام در راستای برقراری عدالت آموزشی بوده و لازم است تا دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار مقدمات لازم برای اغاز پایه جدید را داشته باشند.

وی گفت: لازم است تا اطلس دسترسی را مدیران آماده داشته باشند تا اطلاعات جامع دانش آموزان هر مدرسه برای برنامه ریزی موجود باشد.

وی گفت: روابط عمومی ها و انجمن اولیا و مربیان هم باید آمادگی لازم رابرای دایر شدن مدارس به صورت حضوری در خانواده ها با دعوت و نشست‌های تخصصی با آنان ایجاد کنند.

منافی با تاکید بر نظارت میدانی همه گیر بر روند اجرای بهینه پروژه مهر بیان کرد: آماده سازی کامل محتوای درسی برای هر وضعیت آموزش ترکیبی و دایر شدن مدارس ضروریست.

وی گفت: آموزش ترکیبی یا برگزاری کلاس‌های آموزشی خلوت راهبرد جدید این نهاد برای سال تحصیلی آینده خواهد بود که تابع دستورات ستاد ملی کروناست.

منافی بیان کرد: آمادگی روحی و جسمی لازمه شغل معلمی است و باید زمینه آرامش همکارانی که درخواست های انتقال دارند بخصوص بانوان همکار به عنوان آخرین بازنگری ها در صورت دارا بودن شرایط مد نظر باشد.

وی بیان کرد: مدیران و روسای مناطق با جدیت بر اجرای دستورالعملها و برنامه ها اهتمام داشته باشند تا سال جدید تحصیلی به بهترین شکل آغاز شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امانت‌های خانواده و جامعه در دست معلمان هستند گفت: باید نهایت تلاش برای رسیدن آنان به حیات طیبه که هدف نهایی آموزش و پرورش است انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار