بارش باران و ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور

تهران (پانا) - مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به بارش باران در برخی جاده‌های شمالی کشور، اعلام کرد در بخش‌هایی از محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز ترافیک سنگین وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران و ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور

این مرکز درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی اعلام کرد: در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب، محدوده شهر دماوند ترافیک سنگین و در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های رینه و آب اسک، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرودترافیک سنگین، اما تردد در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان است.

محورهای چالوس و فیروزکوه دارای بارش باران، محور هراز و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت نیز فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌ها در خصوص اعلام آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز اعلام کرد که در محور فشم- تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک،‌ ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس، ترافیک نیمه سنگین است.

این مرکز در خصوص آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی، از بارش باران در برخی از محورهای استان های تهران، زنجان، گیلان و مازندران خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار