تجلیل از مربیان و دانش آموزان پیشرو و پیشتاز

گلستان(پانا)-در استان گلستان ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب سازمان دانش آموزی این استان از زحمات و تلاش های مربیان، مسئولین و دانش آموزان سازمان دانش آموزی قدردانی به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد

ویروس کرونا مانند تغییراتی که در سایر بخش‌های جوامع انسانی ایجاد کرد سازمان دانش آموزی را هم تحت الشعاع خود قرار داد و مشکلاتی را رقم زد.

سازمان دانش آموزی یک تشکیلات جهانی با اهدافی والا، در جهت رشد و تقویت استعدادهای دانش آموزان است و مربیان باید در راستای اهداف عالیه سازمان یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان قدم بردارند و در کنار آموزش به پرورش فکر و خلاقیت دانش آموزان نیز اهتمام ورزند و تجلیل و تشویق برای قدردانی از تلاش های پاک و با خلوص نیتشان کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

باتوجه به شرایط حاکم در کشور ، زمینه تجلیل و سپاسگزاری از مربیان و فعالان سازمان دانش آموزی که در این ایام با تمام وجود و بی منت برای دانش آموزان این مرز و بوم زحمت کشیدند و دانش آموزانی که پا به پای این عزیزان دویدند و افتخار آفرینی کردند وجود نداشت ،به منظور قدردانی از تلاش های آنها لوح های تقدیری به عنوان سپاسگذاری تقدیمشان شد.

برای تجلیل از مربیان و مدیران و دانش آموزان استان گلستان، در مرحله اول ۲۶۰۰ لوح تقدیر در نظر گرفته شده بود که حدود ۴۰۰ لوح تقدیم مدیران برتر مدارس شد.

همچنین در مرحله دوم حدود ۱۰۰۰ لوح تقدیر به دانش آموزان و مربیان برتر استان داده شد و در نهایت هم ۹۰ لوح تقدیر وزارتی به همراه هدایایی از سمت سازمان دانش آموزی مرکز برای مربیان دانش آموزان برتر در زمینه های مختلف تقدیم شد.

تاثیر این سازمان در مدارس بسیار چشم گیر بوده و بیانگر این است که دانش آموزان علاقه بسیار زیادی به این حوزه دارند. معلمان و مربیان در مدارس فعالیت پرشوری در این عرصه داشتند و به همین دلیل دانش آموزان رغبت و تمایل پیدا کردند تا در طرح های برگزار شده شرکت کنند. این باعث فعالیت و شرکت دانش آموزان در طرح های برگزار شده خبرگزاری پانا،پویش مجازی رای اولی ها، مناظرات دانش آموزی، پیشتاز شو، جشنواره های تابستانه و زمستانه و پویش ها و جوامع متعدد شد.

در نهایت همت والای مدیران و مربیان استان در برگزاری این جشنواره ها و حضور بی دریغ آنها در کنار پیشتازان و دانش آموزان باعث پیشرفت ارتقای سازمان دانش آموزی در این سال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار