جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی«مدرسه» تا ۱۵ شهریور تمدید شد

تهران(پانا)- با توجه به درخواست‌های فراوان دانش‌آموزان برای تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی«مدرسه» علاقه‌مندان به تولید فیلم و اثر از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰، آثارشان را ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی«مدرسه» تا ۱۵ شهریور تمدید شد

جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی «مدرسه»، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و سال گذشته نیز بیش از ۱۶۱۶ اثر به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال شده است.

در این جشنواره، آثار دانش آموزان در دو بخش اصلی و جانبی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. بخش‌های اصلی: داستانی، انیمیشن، مستند، علمی و آموزشی، نماهنگ، ویدیوبلاگ و تیزر تبلیغاتی (با تاکید بر برند ایرانی) و بخش‌های جانبی شامل فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم (شامل پوستر، عکس و تیزر) است.
این خبر می افزاید: در این جشنواره موضوع آزاد است و دانش آموزان برای شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره، مجاز به ارسال تعداد دلخواه اثر هستند و در تعداد آثار ارسالی محدودیتی وجود ندارد.

با توجه به درخواست‌های فراوان دانش‌آموزان برای تمدید مهلت ارسال آثار، علاقه‌مندان به تولید فیلم و اثر از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.madresefestival.ir اثر خود را ارسال کنند.

*خبرنگار دانش آموز محمد جواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار