اعلام اسامی برگزیدگان استانی در جشنواره دست سازه‌های معلمان

تهران (پانا) - رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی از اعلام نفرات برتر در جشنواره استانی دست سازه‌های معلمان ویژه مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی برگزیدگان استانی در جشنواره دست سازه‌های معلمان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، مهدی قاسمی پور رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: این جشنواره در هفته بزرگداشت مقام معلم و به همت کارشناسی دانش آموزان بانیاز ویژه ذهنی ، با حضور گسترده همکاران استان در هفت گروه دانش آموزن بانیازویژه ذهنی، آسیب دیده بینایی، آسیب دیده شنوایی، جسمی حرکتی، چندمعلولیتی، مشکلات ویژه یادگیری و مشکلات رفتاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه توجه به شناخت وآموزش و پرورش دانش آموزان بانیازهای ویژه ذهنی از نشانه های پیشرفت، اصالت و غنای فرهنگ و نظام آموزش و پرورش هر جامعه می باشد افزود به پاس قدردانی از تلاش های همکاران و ضمن عرض تبریک به برگزیدگان جشنواره مبالغی نیز به عنوان هدیه به حساب این عزیزان واریز شد.

وی تلاش در جهت شناسایی و ایجاد تسهیلات آموزشی هر چه بیشتر برای دانش آموزان بانیازهای ویژه را از اولویت های سیستم آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد و گفت: سیستم آموزشی می تواند در یادگیری صحیح موثر باشد و نحوه تدریس معلم و استفاده از رسانه های آموزشی دست ساز و ابزار آموزشی می تواند اثر مثبتی بر افزایش شوق و انگیزه در دانش آموزان داشته باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: بکارگیری تجهیزات و رسانه های آموزشی بر کیفیت تدریس و تثبیت یادگیری در این گروه از دانش آموزان تاثیر شگرفی دارد.

قاسمی پور شناساندن توانمندی و خلاقیت همکاران در ساخت وسایل و رسانه های آموزشی دست ساز، ایجاد محیطی شاد و جذاب برای دانش آموزان و ترغیب آنان در همکاری در فرایند تدریس و ارتقا تعامل تجارب را مهم دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار