افزایش 3 برابری آمار ابتلا به کرونا در گلستان

گلستان(پانا)- وخیم تر شدن اوضاع کرونا در گلستان و افزایش سه برابری آمار مبتلایان نسبت به هفته گذشته موجب اعمال محدودیت‌های جدید می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 3 برابری آمار ابتلا به کرونا در گلستان

در نشست امروز ستاد کرونای گلستان مقرر شد برای جلوگیری از روند صعودی کرونا، روز پنجشنبه و جمعه، تمامی تفرجگاه های استان با هر رنگی، تمامی تالارها و همچنین تمامی بازارهای هفتگی بسته شوند.

همچنین مقرر شد نیروی انتظامی استان، نسبت به ورود و خروج به استان تدابیر سخت تری را اتخاذ کند.

محمد حمیدی فرماندار گرگان در تکمیل این خبر گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و سرعت انتشار بالای گونه جدید ویروس کرونا در دو هفته اخیر میزان بستری بیماران کرونایی در این شهرستان سه برابر شده است.

کسبه و بازاریان بیش از گذشته باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و این واحدها از سوی گشت های نظارتی و نیروی انتطامی بازرسی خواهند شد.

برگزاری هرگونه تجمع، مراسم ترحیم و عروسی ممنوع بوده و تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ممنوع و توسط پلیس راهور به شدت کنترل می‌شود.

ورود پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی از شهر های قرمز مطلقاً ممنوع است

کلیه فست فودها و رستوران‌ها به صورت بیرون بر فعالیت کرده و از پذیرفتن مهمان خودداری کنند.

از تمامی مردم شهرستان تقاضا می شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیرضروری شهری، مسافرت‌های بین شهری و عدم حضور در تجمعات بویژه تفرجگاه های خطر آفرین اهتمام بیشتری را اعمال کنند.

تصمیم گیری برای محدودیت های بیشتر، روز شنبه گرفته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار