آغاز کنکور سراسری با رقابت داوطلبان رشته هنر در جم

جم (پانا) مدیر آموزش و پرورش جم گفت کنکور سراسری از امروز با رقابت داوطلبان رشته هنر کلید خورد و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز کنکور سراسری با رقابت داوطلبان رشته هنر در جم

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، عبدالحسین اعتماد در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری کنکور رشته هنر در جم اظهار کرد: در کنکور سراسری 99 در شهرستان جم تعداد 1079 داوطلب ثبت نام کردند که این آمار در سال 1400 به 1092 نفر افزایش پیدا کرده و حدود 2 درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در گروه های آزمایشی مختلف گفت: از یک هزار و 92 داوطلب، تعداد 155 نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 372 نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی و 327 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی ثبت نام کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: 100 داوطلب در گروه آزمایشی هنر و 138 نفر نیز در گروه آزمایشی زبان های خارجی متقاضی شده اند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در جم در خصوص زمان و مکان برگزاری کنکور سراسری سال 1400 در جم گفت: کنکور سراسری 1400 با آزمون گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه 9 تیر ماه در سالن ورزشی نیکخواه آغاز می شود.

اعتماد بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح روز پنجشنبه 10 تیر ماه در سالن شهید نیکخواه و آزمون گروه علوم انسانی نیز در همین روز در دانشکده فنی مهندسی برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه 11 تیرماه در دو حوزه، دانشکده فنی مهندسی (داوطلبان زن) و سالن ورزشی شهید نیکخواه(داوطلبان مرد) برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: کنکور سراسری 1400 با برگزاری آزمون زبان های خارجی در روز شنبه 12 تیر ماه در سالن شهید نیکخواه خاتمه می یابد.

اعتماد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی، کنکور سراسری با تمهیدات سختگیرانه بهداشتی برگزار می‌شود.

وی همچنین بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع خانواده ها اطراف حوزه های برگزاری آزمون تاکید کرد.

گفتنی است از تعداد 1092 داوطلب ثبت نام کننده، 698 نفر زن و 394 نفر مرد جهت شرکت در کنکور سراسری نام نویسی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار