علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا

حرف‌های فرهاد مجیدی علیه پرسپولیس نخ نما شده؛ نمی‌توانند خواسته هواداران را برآورده کنند علیه پرسپولیس حرف می‌زنند

تهران (پانا) - مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس معتقد است اظهارنظرهای فرهاد مجیدی علیه پرسپولیس برای فرار از برآورده نشدن خواسته هواداران استقلال است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حرف‌های فرهاد مجیدی علیه پرسپولیس نخ نما شده؛ نمی‌توانند خواسته هواداران  را برآورده کنند علیه پرسپولیس حرف می‌زنند

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام اظهار داشت: « در سال‌های اخیر هر تورنمنت داخلی که پرسپولیس در آن شرکت کرده و توانسته به فینال برسد، توانسته جام را بگیرد. این نشان می‌دهد که بازیکنانش به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند. خیلی مهم است بتوانید در تیم قهرمان شدن را نهادینه کنید و این مسئله برای سرخپوشان اتفاق افتاده است. وقتی می‌شنوید این تیم فینالیست شده، اگر قهرمان نشود غیرطبیعی است و قهرمان شدنشان در سوپرجام هم قابل پیش‌بینی بود. »

با این قدرت پرسپولیس تیمی شانس قهرمانی ندارد

وی ادامه داد: « با این قدرت و نمایشی که پرسپولیس در زمین از خود به جا می‌گذارد، تیم‌های دیگر شانسی برای گرفتن جام ندارند و باید برای رتبه‌های دیگر تمرین و مسابقه دهند. بدون شک الان شاگردان گل محمدی بهترین تیم ایران و آسیا هستند. این تیم سال قبل هم اگر بدشانس نبود قهرمانی آسیا را می‌گرفت. دیدید که با غیبت چند بازیکن و جدایی تعدادی از ستاره‌های تاثیرگذارش توانست فینالیست شود. حالا آن تجربه باعث شده تا آنها قدرتشان را بیشتر کنند و در تک بازی‌ها خیلی منطقی دنبال هدفشان هستند. »

بهم ریختگی پرسپولیس در نیمه اول سوپر جام طبیعی بود

مدافع اسبق پرسپولیس در تحلیل بازی پرسپولیس و تراکتور گفت: « بازی با تراکتور چون تک بازی بود، دو تیم در نیمه اول سعی کردند خیلی محتاطانه کار کنند و ابتدا گل نخورند. اگر پرسپولیس کمی به هم ریخته و ناهماهنگ در نیمه اول نشان داد به دلیل این بود که از بازی‌های رسمی مدت‌ها بود فاصله گرفته بود. در نیمه دوم شرایط بهتر شد. صحبت‌هایی که کادر فنی با بازیکنان کردند، از همان شروع نیمه دوم مشخص بود آنها مصمم هستند که کار به وقت های اضافه نرسد. این البته دلیل هم داشت. اول اینکه بازی بعدی در لیگ نزدیک بود و اگر سوپر جام به وقت‌های اضافه می رفت، برای بازیکنان خستگی می‌آورد چون باید به رفسنجان سفر می کردند. دلیل بعدی هم ممکن بود وقتی کار به پنالتی بکشد، خطرناک شود و گرفتن جام به خطر بیافتد. به همین دلیل فشار را روی دروازه تراکتور بیشتر کردند و توانستند به یک گل زیبا و در کلاس جهانی برسند. »

در وضع کنونی هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی پرسپولیس را شکست دهد

وی ادامه داد: « تراکتور هم البته بد بازی نکرد. تیمش جوان شده و دنبال قهرمانی بود. آنها وقتی دیدند زورشان نمی‌رسد، سعی داشتند با تجمع در زمین خودی و چشم دوختن به ضدحملات به هدف برسند. تک موقعیت هایی هم داشتند اما مدافعان پرسپولیس هوشیار بودند. هیچ تیمی در شرایط کنونی نمی‌تواند به راحتی پرسپولیس را شکست دهد و تراکتور هم با آن وضعیت نمی‌توانست از پس این کار برآید. به همین دلیل دنبال این بودند تا با یک مساوی بازی را به ضربات پنالتی بکشند. آنها با این کار قصد داشتند شانس پیروزی خود را در ضربات پنالتی امتحان کنند که به هدفشان نرسیدند. مطمئن باشید اگر کار به پنالتی هم کشیده می‌شد، پرسپولیس با بازیکنان پنالتی زن و حامد لک که پنالتی‌گیر خوبی است، بازهم برنده می‌شد. البته یک مسئله‌ای که در بازی سوپر جام دیدیم، بازی خشن تراکتوری‌ها بود. وقتی دیدند زورشان نمی‌‍رسد، می خواستند با مصدوم کردن بازیکنان پرسپولیس، حرصشان را خالی کنند. واقعا در یکی دو صحنه تکل‌ها و صحنه‌های خشنی را رقم زدند که اگر شانس با بازیکنان پرسپولیس یار نبود، ممکن بود مصدومیت سختی برایشان پیش بیاید. »

نمی‌توانند خواسته هوادار را برآورده کنند علیه پرسپولیس حرف می‌زنند

علیرضا محمد در ادامه با اشاره به اظهارات فرهاد مجیدی علیه پرسپولیس گفت: « فرهاد مجیدی بهتر است روی تیم خودش تمرکز داشته باشد و علیه پرسپولیس حرفی نزند. هر تیمی باید در محدوده خودش کار کند و به رقیبش کاری نداشته باشد. نمی‌دانم این روزها چرا هر تیمی کم می‌آورد و نمی‌تواند خواسته هوادارانش را برآورده کند، علیه پرسپولیس حرف می‌زند. این مسائل نخ‌نما شده و بهتر است مجیدی روی استقلال تمرکز کند. به هرحال همه می دانند در این مقطع از فصل گرفتن امتیازات مهم است و عده‌ای تلاش می کنند با این صحبت‌ها نگاه‌ها را به سمت دیگری ببرند. این مسائل خوب نیست و مربیان باید یاد بگیرند اگر مشکلی وجود دارد، آنها را در مجموعه خود جستجو کنند. این که آنجا مشکلاتی وجود دارد، به پرسپولیسی‌ها چه ارتباطی دارد که مدام علیه تیم ما صحبت می کنند. »

بازی با مس اولین فینال پرسپولیس است

علیرضا محمد درباره بازی با مس رفسنجان که قرار است جمعه برگزار شود گفت: « این بازی آغاز فینال‌های پرسپولیس برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی است. با توجه به شناختی که از تیم مس دارم، آنها تیم خوبی دارند اما بعید می‌دانم پرسپولیس کار سختی در پیش داشته باشد. قدرت این تیم این قدر زیاد است که بتواند مس را شکست دهد. با این حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. قطعا برای قهرمان شدن، پرسپولیس باید هر هفت دیدار پیش رو را برنده از زمین خارج شود. »

وی در پایان گفت: « هر تیمی که با پرسپولیس بازی می کند، هدفش ابتدا گل نخوردن است و با بازی بسته می‌خواهند مساوی بگیرند. باید مراقب ضد حملات تیم‌ها بود و مدافعین ما باید هوشیار باشند تا از این طریق ضربه نخوریم. مطمئنم اگر اتفاق خاصی نیفتد، پرسپولیس می تواند از اولین فینالش دست پر به تهران برگردد. ضمن اینکه تیم‌های دیگر هم بازی‌های سختی در پیش دارند و شک نکنید امتیاز از دست می‌دهند. آنچه مهم است کادر فنی پرسپولیس روی مسائل اشراف کامل دارد و می‌دانند که باید بازی به بازی پیش بروند و امتیازات کامل هر بازی نقش تعیین کننده ای خواهد داشت. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار