در جلسه مجازی مدیران مدارس منطقه ۷

تقدیر ازمنتخبین اولین جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز

تهران( پانا ) - دانش‌آموزان منتخب جشنواره کشوری دختران امروز درباره آثار هنری خلق شده توضیحاتی برای مدیران منطقه دادند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر ازمنتخبین اولین جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و واحد اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش منطقه ۷، در جلسات هفتگی نادیا دواری؛ مدیر منطقه با مدیران مدارس همزمان با ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان، امام رضا(ع) منتخبین اولین جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز، در حضور معاون آموزش ابتدایی منطقه، گیتی ابراهیمی و بهمن حق شناس؛ معاون آموزش متوسطه، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این نشست حضوری - مجازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پس از سخنان دواری در مورد تاریخ اسلام و ولادت امام رضا(ع)، و بحث پیرامون مسائل جاری منطقه و ستاد های ثبت نام و ... از هنرستان امیدان امام، به مدیریت ناهید گلشنیان، با حضور امیدوار؛ معاون آموزشی و هدیه ضرغام خداپرست در بخش فیلم و هنرهای نمایشی دوره دوم متوسطه در رشته نماهنگ، به رتبه دوم کشوری دست یافته بود، مورد تقدیر قرار گرفتند و در بخش فیلم مستند، مبینا اسداللهی از دبیرستان فرهنگ، با مدیریت فیروزه طاهری، سواری معاون پرورشی تقدیر شدند. اسدالهی مستندی در مورد رعایت پروتکل بهداشتی و زدن ماسک از بچه های کار ساخته بود.

این جشنواره در رشته‌های گوناگون هنری و فرهنگی مانند عکاسی، فیلم کوتاه و... برای تمام دوره های تحصیلی در سطح مدارس کشور بطور مجازی برگزار شد. از هنرستان شهید مطهری در رشته عکاسی نیز، سونیا بحرانی اصل شایسته تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار