رئیس شورای شهر تهران:

دستاوردهای شورای پنجم تبدیل به وعده نامزدهای ریاست جمهوری شده است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت با وجود همه تخریب‌ها و بی مهری‌های رسانه ملی و جناح‌های سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای شورای پنجم تبدیل به وعده نامزدهای ریاست جمهوری شده است

محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: در آستانه 2 انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم، با برگزاری مناظره‌ها و پخش برنامه‌های کاندیداها، هنوز با فضای جدی مشارکت و رقابت در جامعه مانند دوره‌های گذشته فاصله داریم که امیدواریم در این چند روز آینده اتفاقات مثبتی ایجاد شود که بخش قابل توجهی از جامعه را از ناامیدی و قهر با صندوق رأی خارج کند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در انتخابات شوراهای شهر نیز نیمی از اعضای شورای فعلی تهران که در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند، رد صلاحیت شدند و تلاش برای تایید آنها به نتیجه نرسید، با این وجود جبهه اصلاحات فهرست 21 نفره خود برای شهر تهران را منتشر کرد و از شهروندان تهرانی می‌خواهیم که با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری دردوره ششم را فراهم بیاورند.

وی گفت: با وجود همه تخریب‌ها و بی‌مهری‌های رسانه ملی و جناح‌های سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است و هر هفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری به‌جای فامیل سالاری، کاهش هزینه‌های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می‌دهند. امیدوارم با همه جفاها و ناامیدی بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به صندوق‌های رأی، انگیزه تعیین سرنوشت توسط خود مردم، موجب تغییر فضای انتخابات و مشارکت بالا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار