در جلسه هم اندیشی فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان مطرح شد؛

راه‌اندازی صفحه‌ اوقات فراغت در شبکه شاد

افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت به میزبانی استان زنجان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد به زودی صفحه ای در شبکه شاد برای فعالیت اوقات فراغت راه اندازی خواهد شد؛ راه اندازی ۳۰ هزار پایگاه هدفگذاری شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی صفحه‌ اوقات فراغت  در شبکه شاد

علیرضا کاظمی در جلسه هم اندیشی روسای ادارات فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی سراسر کشور که صبح امروز ۲۳ خردادماه به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد با بیان اینکه همکاران در بخش‌های آموزش و پرورش تلاش دارند تا جایگاه حوزه پرورشی را ارتقا دهند لذا اقدامات ارزشمند زیرساختی و بنیادی در این باره شکل گرفته است گفت: در هفته گذشته ایجاد رشته‌های امور تربیتی و مشاوره در دانشگاه فرهنگیان تصویب شد و از اول مهر دانشجویان این دو رشته به صورت مجزا تحصیل می‌کنند.

کاظمی به افزایش اعتبارات حوزه پرورشی و فرهنگی و افزایش سهم نیروی انسانی که از ۸ هزار نیرو شده به ۹ هزار نفر رسیده است اشاره کرد و ادامه داد: کلیات نظام جامع مشاوره تصویب شده و جزئیات آن نیز در دستورکار است.

معاون وزیر اعلام کرد حوزه پرورشی و فرهنگی امروز با فعالیت‌های شبانه روزی همکاران توانسته جایگاه اول را در فضای شاد به خود اختصاص دهد سبد فعالیت این حوزه با ایجاد برنامه‌های فرهنگی و هنری، ایجاد ده‌ها هزار کانال و وجود ۳۰ هزار گروه یاریگران زندگی در مدارس جای خود را باز کرده است.

به گزارش پانا، کاظمی خبر داد در صفحه اول شاد پویش رای اولی را با ۵ کانال داریم که با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی و راه اندازی ۱۰ پویش درحال فعالیت است.

وی درباره فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان ادامه داد: یکی از مهم ترین فعالیت‌‌های در دستورکار اوقات فراغت است تمام برنامه‌ها باید در فضای مجازی باشد؛ به زودی صفحه ای در شبکه شاد برای فعالیت اوقات فراغت راه اندازی خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت به میزبانی استان زنجان خواهد بود اظهار کرد راه اندازی ۳۰ هزار پایگاه هدفگذاری شده که تاکنون در سامانه همگام ۸ هزار پایگاه ثبت شده است که این موضوع ادامه دارد.

کاظمی به برنامه‌ها و پویش‌های سازمان دانش‌آموزی در بخش رای اولی‌ها در ۳ حوزه خبرگزاری پانا، تشکیلات پیشتازان و مجلس دانش‌آموزی اشاره کرد و نقش تشکل‌های دانش‌آموزی را در بحث اوقات فراغت موثر دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار