برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنید؛ ارائه کارنامه حضوری ممنوع است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت پیگیر حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس هستیم.

کد مطلب: ۱۱۹۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنید؛ ارائه کارنامه حضوری ممنوع است

به گزارش صدا و سیما، محسن حاجی میرزایی درباره فعالیت مهدکودک‌ها گفت: مهد کودک‌هایی که پیش از این مجوز از سازمان بهزیستی داشته اند امسال می‌توانند ادامه فعالیت دهند و برای مهدکودک‌هایی که نیاز به تمدید مجوز داشته اند نیز تمهیدات لازم را فراهم کرده ایم.

وی گفت: شهریه مهدکودک‌ها همان شهریه اعلامی از سازمان بهزیستی است و کمیته انتقال مهدکودک‌ها از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش انجام شده است.

حاجی میرزایی تاکید کرد پیگیر حل مشکل صادر نشدن کارنامه‌های الکترونیکی دانش‌آموزان در مدارس هستیم و به گروه فنی خود مأموریت داده ایم که این مشکل را هر چه زودتر حل کند و از خانواده‌ها می‌خواهیم برای دریافت کارنامه به مدارس مراجعه نکنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: مربیان نهضت سوادآموزی که در آزمون استخدامی پارسال شرکت نکرده و یا پذیرفته نشده اند امسال می‌توانند در آزمون استخدامی که در تیر برگزار می‌شود شرکت کنند.

حاجی میرزایی گفت: معلمان حق التدریس مشمول استخدام قبل از شروع سال تحصیلی برای گذراندن دوره تحصیلی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مطالبات پارسال معلمان پرداخت شده و حق التدریس فروردین و اردیبهشت امسال حق الزحمه تصحیح اوراق امتحانی پارسال معلمان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره اِعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان مکاتبه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته ایم و این سازمان پیشنهاد افزایش این فوق العاده ویژه به ۵۰ درصد را به هیأت دولت داده است و در هفته‌های آینده در دستور کار هیأت دولت قرار خواهد گرفت.

حاجی میرزایی افزود: برای افزایش حقوق سرایداران مدارس نیز جلسات متعددی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته ایم و راهکاری برای افزایش دریافتی این قشر زحمتکش نیز تهیه و در نظر بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار