راه‌اندازی سامانه جامع آموزش مجازی در آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با حوزه آموزش و فناوری سازمان از راه اندازی سامانه جامع آموزش مجازی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی و یک پایگاه جامع آموزش مجازی در هر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی سامانه جامع آموزش مجازی در آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه کرونا موجب شد آموزش ها به سمت آموزش مجازی سوق پیدا کند اظهار کرد: شاد شبکه‌ای مستقل، فراگیر، رایگان، منعطف و امن است که بیشتر آموزش ها در این بستر صورت می‌گیرد.

وی افزود: در کنار شبکه شاد، سامانه جامع آموزش مجازی سازمان آموزش و پرورش استثنایی با هدف بارگذاری محتواهای آموزشی استاندارد برای تمامی گروه های تحت پوشش و آموزش های برخط تعاملی برای دانش آموزان استثنایی کشور با همت حوزه آموزش و فناوری سازمان به آدرسamoozesh.csdeo.ir آماده استفاده دانش آموزان، معلمان و اولیا است.

وی افزود: مهمترین ویژگی این سامانه ارائه آموزش های آنلاین تعاملی با بالاترین کیفیت و به صورت همزمان برای بیش از دو هزار نفر است.

معاون وزیر از تخصیص اعتبار برای تجهیز و راه اندازی استودیوی حرفه ای و پایگاه جامع آموزش مجازی در استان ها خبر داد و اظهار کرد: در هر استان یک استودیوی حرفه ای برای تولید محتوای آموزشی و یک پایگاه جامع آموزش مجازی آنلاین راه اندازی خواهد شد و اعتبار آن به استان ها طی دو مرحله ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار