مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم:

حضور زنان در همه عرصه‌ها همواره شورآفرین و حرکت ساز بوده است

«قم(پانا)- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات را مهمترین جلوه مشارکت سیاسی خواند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور زنان در همه عرصه‌ها همواره شورآفرین و حرکت ساز بوده است

«صدیقه صدیق تقی زاده» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم عصر امروز در آیین رای اولی ها و گرامیداشت آغاز دهه کرامت که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: سالروز ولات حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختر را به همه دختران پاک و آسمانی تبریک عرض می کنم.

وی افزود: وجود بارگاه کریمه اهل بیت(س) که شهر قم بدین جهت حرم اهل بیت(ع) نامیده اند، باعث فخر و مباهات و نماد عزت و عظمت جایگاه زن در اندیشه دینی است و نفس کشیدن در این حرم، باعث سرور و افتخار است.

صدیق با تبریک حماسه حضور در نخستین انتخابات به دختران رای اولی گفت: شما قرار است اولین گام را در انجام تعهد سیاسی اجتماعی خودتان بردارید و بی شک شرکت درانتخابات مهمترین جلوه مشارکت سیاسی و نشان دهنده رسیدن به بلوغ سیاسی است.

وی ادامه داد: نخستین قدم در مسیر نقش آفرینی برای تعین سرنوشت جامعه این است که در انتخابات همراه با بینش و آگاهی و بصیرت لازم وارد شویم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم تصریح کرد: حق انتخاب و حق مشارکت در تعیین سرنوشت، حقی است که تک تک آحاد جامعه از آن برخوردارند و جوان و پیر و جنسیت نمی شناسد و باید همواره از این حق دفاع کنیم و به دنبال استیفای آن باشیم.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف نیز است، زیرا حکومت، امانتی الهی است و این امانت باید از سوی مردم به افرادی شایسته واگذار شود.

صدیق گفت: بانوان به عنوان نیمی از پیکره جامعه باید همچون دوران پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها و تصمیم گیری های نظام اسلامی حضور داشته باشند و این ثمره ارزشمند، اعتباری است که انقلاب و وجود الگوهای عملی همچون حضرت معصومه(س) به زنان داده است.

وی حضور بانوان را همواره شورآفرین، حرکت ساز و تاثیرگذار خواند و افزود: ان شاءالله با حضور حداکثری رأی اولی ها و سایر اقشار در روز 28 خرداد، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار