رمضانی خبر داد

افتتاح 30 هزار پایگاه تابستانی در سطح کشور

تهران (پانا) - جلسه ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی 1400 استان زنجان و آیین رونمایی از پوستر فعالیت‌های تابستانی 1400با حضور مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 30 هزار پایگاه تابستانی در سطح کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، در این جلسه علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت ضمن شکر از زحمات همکاران در استان زنجان گفت: در تابستان 1400 که استان زنجان به عنوان دبیرخانه این ستاد است قرار است 30 هزار پایگاه تابستانی در سطح کشور افتتاح کنیم و 3 میلیون دانش آموز از تولیدات محتوای الکترونیکی پایگاه ها استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: ضروری است برای برپایی و شروع کلاس های تابستانی همه دستگاه ها و نهاد های استانی و کشوری در هماهنگی کامل باشند.

در ادامه این جلسه، جعفر گنج خانلو، قائم مقام ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی کشور و معاون پرورشی و فرهنگی استان زنجان نیز با قدردانی از تلاش همکاران در بخش های مختلف در فراهم سازی مقدمات اجرای برنامه های تابستانی از حمایت ها و پیگیری های اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی و همکاری تمام دستگاه های درون و برون سازمانی برای اجرای فعالیت های تابستانی 1400 افزود: با همکاری ادارات و سازمان ها شاهد تابستانی ماندگار در سال 1400 خواهیم بود.

همچنین قاسمپور دبیر ستاد اجرایی فعالیت های تابستانی کشور و رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی زنجان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استانها در اجرای برنامه ها و فعالیت های تابستانی، بر اهتمام بیشتر استانها در توجه به بخشنامه ها و نکات اجرایی صادر شده توسط دبیرخانه ستاد تاکید کرد.

در این جلسه همچنین از پوستر کشوری فعالیت های تابستانی 1400 رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار