در گفت‌وگو با پانا:

پیرموذن: نامزدها در مناظره به‌جای انشاخوانی، برنامه بدهند

مناظرات بیشتر به دنبال حواشی و تخریب رقباست نه اعطای امید به ملت و ارائه برنامه مدون/ کاندیداها به جای تخریب یکدیگر برای نجات کشور از این وضع برنامه بدهند/بعضی صحنه مناظره را به سخره گرفته‌اند

تهران(پانا) - نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد صداوسیما سطح مناظرات را در حد مهد کودک پایین آورده است درحالی‌که مناظره باید در سطح دانشگاهی و کارشناسی برگزار شود.

کد مطلب: ۱۱۹۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیرموذن: نامزدها در مناظره به‌جای انشاخوانی، برنامه بدهند

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با پانا درباره دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری با محور مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: «مدیریت از ضعیف‌ترین کشورها قوی‌ترین کشورها را به‌وجود آورده است؛ با مدیریت‌ می‌توان مملکت را تعالی بخشید و کیفیت زندگی ایرانیان را ارتقا داد.»

متأسفانه صداوسیما سطح مناظرات را در حد مهدکودک پایین آورده است در حالی‌ که مناظره‌ باید دانشگاهی، کارشناسی، علمی و تخصصی برگزار شود و از کاندیداها برنامه مدون بخواهد. اگر روند مناظرات تغییر نکند بعید است تاثیری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد

این سیاستمدار اصلاح‌طلب افزود: «مناظرات به جای اینکه دل در گرو توسعه ایران و افزایش شادی، نشاط و امید ایرانیان داشته باشد متأسفانه بیشتر به دنبال حواشی و تخریب رقباست نه اعطای امید به ملت و ارائه برنامه مدون.»

وی ادامه داد: «برخی کاندیداها با تخریب و سوء‌استفاده ابزاری از قومیت‌ها یا بیان وعده‌های شیرین می‌خواهند آرای خودشان را بیشتر کنند. نامزدی می‌گوید 5 وزیر زن انتخاب می‌کند و کاندیدای دیگر می‌گوید تمام کابینه را از زنان تشکیل می‌دهد؛ بعضی صحنه انتخابات و مناظره را به سخره گرفته‌اند.»

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «به‌عنوان یک شهروند ایرانی به مناظره‌های اول و دوم نمره زیر 10 می‌دهم؛ چراکه جوهره تیزهوشی ایرانیان بیش از این مناظره‌هاست. کاندیداها باید به‌جای تخریب یکدیگر برای خروج و نجات کشورمان از محاصره مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها، کرونا، تورم و... برنامه ارائه دهند نه اینکه انشاءنویسی کنند و آن را در مناظره بخوانند.»

پیرموذن با ابراز گلایه و تأسف تأکید کرد: «بنده یک آذری هستم و تمام کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را می‌شناسم و به هیچیک از آنان اجازه سوءاستفاده از احساسات ترک زبان را نمی‌دهم. امیدوارم در مناظره سوم شاهد مناظره‌ای در شأن فرهنگ، علم و شعور ایرانی باشیم.»

این سیاستمدار اصلاح‌طلب گفت: «متأسفانه صداوسیما سطح مناظرات را در حد مهدکودک پایین آورده است در حالی‌ که مناظره‌ باید دانشگاهی، کارشناسی، علمی و تخصصی برگزار شود و از کاندیداها برنامه مدون بخواهد. اگر روند مناظرات تغییر نکند بعید است تاثیری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار