سرنوشت چهار سال ملت در روز انتخابات رقم می‌خورد

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد عنوان کرد انتخابات یک روز است، ولی این یک روز سرنوشت چهار سال مردم کشور را تعیین می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سرنوشت چهار سال ملت در روز انتخابات رقم می‌خورد

محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در گفت و گو با پانا از برنامه های ویژه برای رأی اولی‌های این شهرستان گفت: «در شهرستان خلیل آباد حدود ۱۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر برای اولین بار رای خواهند داد. برنامه‌هایی برای آنها از طرف سازمان دانش‌آموزی تهیه شده که مسئول سازمان پیگیر جدی این جلسه هاست و با پایه های دوازدهم گفتمانی داشتیم. برنامه‌ریزی شده و الحمدالله دانش‌آموزان نیز استقبال خوبی داشتند.»

وی ادامه داد: «حدود پنجاه حوزه انتخابی در خلیل آباد فعال است که پانزده حوزه در مدارس رای‌گیری انجام می‌شود.»

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد تاکید کرد: «معلمان ما آمادگی دارند در عوامل اجرایی و بازرسی همکاری لازم را با فرمانداری داشته باشند.»

روشندل در ادامه گفت: «تعدادی از همکاران فرهنگی ما در شورای شهر و روستا نامزد انتخابات شدند. همچنین در اکثر روستاها و در خود شهرستان حداکثری از فرهنگیان ثبت‌نام کردند و تائید صلاحیت شدند. البته حمایت ما فقط از همکاران فرهنگی نیست، بلکه از همه افرادی که شایسته هستند و به خوبی از پس مشکلات کشور بر می آیند حمایت می‌کنیم.»

وی در خصوص پیش‌بینی برای عدم ازدحام هنگام رأی گیری عنوان کرد: « برای اینکه ازدحام مردم زمان انتخابات در شهرستان خلیل آباد ایجاد نشود، به‌دلیل اینکه بنده جزء شورای اجرایی انتخابات هستم، تعداد صندوق‌ها را این دوره به نسبت دوره قبل افزایش دادیم که ازدحامی وجود نداشته باشد.»

روشندل خاطرنشان کرد: «مردم در انتخابات همیشه حضور فعال داشتند. طبق اظهارات رهبری در رابطه با انتخابات، سرنوشت مملکت دست همین تک تک آرای مردمی است. به گفته ایشان، درست است انتخابات یک روز است، ولی این یک روز، سرنوشت چهار سال کشور ما را تعیین می‌کند.»

روشندل همچنین گفت: «خواسته اصلی این است که نامزدهای انتخاباتی شورا و ریاست جمهوری، به شعارها و وعده های خود پایبند باشند و پاسخ اعتماد و رأی مردم را به خوبی بدهند. انشالله آنها بتوانند افراد شایسته ای برای مردم باشند.»

وی تصریح کرد: «برنامه خاصی برای تبلیغات در شهرستان وجود ندارد. تبلیغات انتخابات باید در فضای مجازی انجام شود. برای رسیدگی به تبلیغات نیز افرادی وجود دارند. با شرایطی هم که امسال در فضای مجازی وجود دارد، امیدوارم بتوانیم شناخت بیشتری نسبت به کاندیداها داشته باشیم.»

وی در انتها توصیه ای به دانش آموزان داشت و گفت: «توصیه بنده به دانش آموزانی که علاقمند هستند در ستاد فعالیت کنند این است که هر دانش آموزی خانه خودش یک ستاد تبلیغاتی باشد. چون همچنان مسئله کرونا جدی است. باید بتوانیم درون خانواده ها تبلیغات داشته باشیم تا انشالله با مشارکت حداکثری روبه رو شویم.»

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار