به پای صندوق‌های رأی می‌روم، زیرا به نقشم در سرنوشت کشور ایمان دارم

شهرکرد(پانا) - کیمیا رضایی، یک دانش‌آموز رای اولی است که اعتقاد دارد همه باید به پای صندوق‌های رای بروند و در تعیین سرنوشت کشورشان سهیم باشند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
به پای صندوق‌های رأی می‌روم، زیرا به نقشم در سرنوشت کشور ایمان دارم

کیمیا رضایی، یکی از دانش آموزان رأی اولی است که ۱۹ سال سن دارد. او که برای اولین بار است می خواهد به پای صندوق های رای برود، در مورد اهداف و حال و هوایش برای شرکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری و دلیل حضورش در پای صندوق های رای به پانا می‌گوید: «به دلیل اینکه با رای گیری می توانیم به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهیم و سرنوشت کشور را به دست کسی بسپاریم که به او اطمینان داریم و مطمئن هستیم که لیاقت اداره کشور را دارد و به وعده هایش عمل می‌کند. من می‌خواهم در تعیین سرنوشت و آینده کشورم مشارکت داشته باشم و فردایی درخشان برای کشورم رقم بزنم.»

او همچنین درباره خصوصیات یک رئیس جمهور خوب گفت: «رئیس جمهور اصلح باید برای پیشرف کشور تلاش کند و به تمام وعده هایی که قبل از انتخابات داده، عمل کند و این قدرت را داشته باشد که بتواند ابرقدرت هارا وادار به لغو تحریم ها کند، زیرا با برداشته شدن تحریم ها، کشور سریع‌تر از گذشته، پله های ترقی را طی می‌کند و مشکلات جامعه روز به روز کمتر می‌شوند. همچنین رئیس جمهور باید بتواند برای جوانان اشتغال زایی کند و فرصتی برای آنها فراهم آورد تا همه‌ جوانان سختکوش کشورم بتوانند بیشتر بدرخشند و میهن خود را به سوی آبادانی پیش ببرند.»

رضایی در ادامه به نقش رئیس جمهور در کشور و اتفاقاتی که برای مملکت رخ می‌دهد اشاره کرد و افزود: «رئیس جمهور نقش بسیار مهمی در کشور دارد، زیرا بعد از مقام معظم رهبری، اولین فرد آینده‌ساز در کشور است و وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند در کنار رهبر و دولت، کشور را به خوبی اداره کند‌.»

این دانش آموز رأی اولی به حس و حال خود برای شرکت در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: «در کنار حس خوشایندی که دارم، احساس قدرت، غرور و میهن‌ پرستی می‌کنم، زیرا بعد از مدت‌ها انتظار می‌توانم رای بدهم و به اندازه رای خودم در تعیین سرنوشت کشورم سهیم باشم.»

او در آخر به تاثیر رای خود در انتخاب رئیس جمهور تاکید کرده و گفت: حتما رأی من در تعیین سرنوشت میهنم موثر است. شاید بعضی از افراد بر این باور باشند که اگر رای ندهند، اتفاق مهمی رخ نمی‌دهد، ولی همه ما می‌دانیم که تک‌تک رای هایمان در انتخاب رئیس جمهور کشور نقش بسزایی دارد. به تمام مردم کشورم می‌گویم که همره با من در انتخابات شرکت کنند و با حضور در پای صندوق‌های رأی، امنیت و سربلندی کشور را تضمین کنند و کشور را به دست فرد اصلح بسپارند‌. من اعتقاد دارم که حتی یک رأی نیز می‌تواند‌ سرنوشت کشور را تغییر دهد. به امید روزی که همیشه شاهد سربلندی های روز افزون کشور عزیزمان باشیم.»

خبرنگار دانش آموز : موژان رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار