رمضانی: مدیران مدارس باید برای انتخاب پوشاک ویژه مدارس آزاد باشند

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی در کارگروه مد و پوشاک دانش‌آموزی مدیران مدارس را در انتخاب نوع پوشاک ویژه دانش‌آموزان آزاد دانست و خواستار ارئه چارچوب منطقی برای این امر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: مدیران مدارس باید برای انتخاب پوشاک ویژه مدارس آزاد باشند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی وفرهنگی، علی رمضانی در کارگروه مد و پوشاک دانش آموزی که صبح امروز در معاونت پرورشی و فرهنگی و با حضور نمایندگان دستگاه های متولی برگزار شد گفت: دستورالعملی که در اینجا تصویب می شود از طرف وزیر محترم ارشاد و فرهنگ اسلامی برای وزیر آموزش و پرورش به عنوان یک تکلیف ارائه می شود و من هم به عنوان یک عضو کارگروه به این مستندات پایند هستم.

وی ادامه داد: به عنوان مدیر کل فرهنگی هنری تمام تلاش و اعتقادم این است باید اجازه بدهیم دانش آموزان هر منطقه بر اساس نوع پوشش و فرهنگ خود در مدرسه ورود پیدا کنند.

رمضانی افزود: در بحث اقتصاد لباس نباید ورود پیدا کنیم و باید به بخش خصوصی اجازه بدهیم در این امر ورود داشته باشد زیرا این کار بسیار تخصصی و خاص است و آموزش و پرورش به حوزه مسائل تربیتی و آموزشی بپردازد.

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی خاطر نشان کرد: با توجه به اسناد بالا دستی که برای ما وجود دارد و در همه سیستم ها نیز اینچنین استممکن است مواردی که اینجا ذکر می شود قابل قبول نباشد اما به دنبال راهی هستیم دستور العمل قابل اجرایی را تدوین واجرا کنیم.

وی گفت: برای کارگروه های استانی باید یک کارشناس و متخصص پوشاک از بخش پوشاک و یک متخصص مد و پوشاک از مدارس فنی حرفه ای حضور داشته باشند تا نتایج بهتری حاصل شود.

رمضانی با اشاره به اهمیت موضوع گفت: شورای مدرسه تمام مسئولیت مدرسه را به عهده دارد و وظایف شورای مد و پوشاک باید به این شورا واگذار شود تا قادر باشند برای پیگیری به مرجع مشخصی مراجعه کنند.

در ادامه جلسه نیز هر یک از نمایندگاه دستگاه های متولی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون دستورالعمل مد و پوشاک مدارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار