من رای می‌دهم زیرا، رای‌دادن سبب اقتدار ملی کشور در عرصه بین‌الملل می‌شود

رشت (پانا) - پدر یک خانواده بر این باور است که با رای‌دادن سرنوشت کشور تعیین شده و باعث اقتدار کشور در عرصه بین‌الملل می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۹۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
من رای می‌دهم زیرا، رای‌دادن سبب اقتدار ملی کشور در عرصه بین‌الملل می‌شود

پدر یک خانواده در گفت‌وگو با پانا گفت: «رای در معنی لغوی به معنای باور و عقیده است. عقیده من این است که باید اقتصاد کشور درست شود. وقتی رای می‌دهم نظر خود را از طریق رای‌دادن با فرد مورد نظر به اشتراک می‌گذارم.»

وی گفت: «کسی که ثبت‌نام می‌کند،توسط شورای نگهبان صلاحیت‌هایش مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد تایید صلاحیت می‌شود. فرد باید مدیر، مدبر، دارای حسن سابقه، مومن و باتقوا باشد. رای‌دهندگان هم باید تمام تلاش خود را بکنند تا فرد شایسته‌ای را انتخاب کنند، کسی که بیشترین میزان تعهد و کاردانی را داشته باشد و با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم باشد.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه رای‌دادن امر مهمی است، تاکید کرد:« رای‌دادن مهم است، چون سرنوشت کشورمان تعیین می‌شود و اقتدار کشور در عرصه بین‌الملل را ایجاد می‌کند. پس با رای دادن از کشور حمایت کرده‌ایم و این تاییدی برای کشورمان است و همین امر موجب سرافرازی میهنمان می‌شود.»

پدر خانواده در پاسخ به اینکه رای‌دادن چه مزیت هایی دارد گفت: «برخی فکر می‌کنند با رای‌ندادن می توانند نارضایتی خود را از مشکلات اعلام کنند، اما چنین نیست.با رای‌دادن قدمی برای حل مشکلات بر می‌داریم. در کل رای‌دادن را می‌توان وظیفه‌اجتماعی برای آبادانی کشور دانست.»

صیاد تاکید کرد: «رای‌دادن باید به فردی صالح، شایسته، کاردان و مومن باشد. کسی که آینده کشور به او سپرده می‌شود، باید تاثیرگذار باشد و بتواند با حل مشکلات گره از گره ها باز کند. من رای می‌دهم زیرا کشورم را دوست دارم و برای پیشرفت و حل مشکلاتش هر کاری که بتوانم می‌کنم و در حال حاضر رای‌دادن را کاری مفید می‌دانم.»

خبرنگار پانا: سیامک صیاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار