تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- مراسم تقدیر از معلمان نمونه استانی، منطقه‌ای با حضور مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن همایش شهید مطهری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

طی مراسمی با حضور مدیر، شورای معاونان و دیگر مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از معلمان برگزیده استانی، منطقه‌ای تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم، مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آموزگارانی که بر اثر ویروس منحوس کرونا، جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند، گفت: بیش از یک سال است که از جریان شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و در کنار تغییراتی که بر روی زندگی همگان گذاشته است.

او افزود: آموزش و پرورش از این قاعده مستثنی نبوده و با سپری کردن شرایط خاص، تلاش و همت مضاعف تمامی همکاران در هر پست و سمتی، چشمگیر بوده و ستودنی است و اگرچه این آموزش‌های مجازی، هرگز جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد؛ ما در کنار این عزیزان، توانستیم جمله (آموزش تعطیل نیست) را معنا کنیم.

کلانتری ادامه داد: یاد و خاطره تمامی کسانی که به هرشکل و به هر نحوی در نظام آموزشی زحمت‌ می‌کشند و در این عرصه خدمت‌رسانی می‌کنند و تلاش می‌کنند که انسان‌های متفکر و سودمند برای جامعه تربیت کنند را زنده نگه می‌داریم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار