حمله کفتار به کودک ۹ ساله

تهران (پانا) - کودکی که در کلیسا مورد حمله یک کفتار قرار گرفته بود به شدت زخمی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حمله کفتار به کودک ۹ ساله

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمله کفتار موجب جراحت شدید یک کودک ۹ ساله زیمباوه‌ای شد. این اتفاق هنگام برگزاری دعای شبانه در یک کلیسای محلی رخ داد. در این حادثه این کودک یک چشم خود را از دست داد و از ناحیه بینی، لب و گونه به شدت زخمی شد. پلیس هویت قربانی را «رُدوِل نگومازانا» اعلام کرده است. بنا به گزارش هرالد زیمباوه این کودک که در پایه سوم ابتدایی در منطقه «زاکا» تحصیل می‌کند اکنون در بیمارستان «پاریرِنیاتوا» در جدال با مرگ است.

بنا به گفته مقامات محلی این کودک به همراه تعدادی دیگر از کودکان در داخل کلیسا خوابیده بود که مورد حمله کفتار قرار گرفت. کفتار پس از حمله به صورت کودک، سعی کرد تا این بچه را روی زمین به بیرون کلیسا بکشد که با هوشیاری حضار در کلیسا ناکام ماند. این اتفاق جمعه هفته گذشته رخ داد، اما خبر مربوط به آن روز سه شنبه در رسانه‌ها منتشر شد.

چاریتی مابیکا، مادر قربانی از همگان خواسته تا هزینه درمان و جراحی‌های فرزندش را تامین کنند. این کودک تاکنون یک بار پس از این حادثه تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حمله کفتار به شهروندان زیمباوه‌ای خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز یک مرد سالخورده اهل این کشور هنگامی که در خواب بود مورد حمله گله‌ای کفتار‌ها قرار گرفت. «تِندای ماسِکا»، ۸۷ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد. افراد محلی بعدا جسد نیم تنه بالای قربانی را ۱۰۰۰ فوت ( ۳۰۴ متر ) دورتر از محلی که مورد حمله قرار گرفته بود پیدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار