بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به اظهار نظر و توهین فرهاد مجیدی علیه وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در پایان دربی که با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران همراه بود، آقای فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری، علیه محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صحبت‌های تند، سخیف و توهین‌آمیزی به زبان آورد.

آذری‌جهرمی یکی از هواداران پروپاقرص پرسپولیس محسوب می‌شود و نَفس رقابت ورزشی ایجاب می‌کند احترام متقابل بین تیم‌ها، مربیان، بازیکنان و هواداران حفظ شود. آقای فرهاد مجیدی به واسطه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران، بدون تردید با مسائل اخلاقی آشناست و مشخص است که به صورت آگاهانه از مرزهای اخلاقی عبور و به هوادار پرسپولیس توهین کرده است.

این موضوع به صورت جدی توسط باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی مورد پیگیری قرار می‌گیرد؛ زیرا این باشگاه هرگز هوادارانش را تنها نمی‌گذارد و بدون توجه به سِمت، عنوان، جایگاه اجتماعی و شغل طرفدارانش، از همه آنها دفاع خواهد کرد.

همچنین از باشگاه محترم استقلال این انتظار می‌رود که ضمن برخورد جدی با سرمربی جوان این تیم، از خانواده بزرگ هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی کند. این کمترین توقع باشگاه و هواداران پرسپولیس است.

بدون تردید، بی‌اخلاقی در بیان نظرات و دیدگاه‌ها و همچنین توهین به افراد حقیقی و حقوقی، کار دشواری نیست، اما پایبندی به اخلاق، وظیفه همه افراد جامعه به خصوص چهره‌های سرشناس و محبوب نزد مردم است.

امیدواریم مدیران باشگاه استقلال با اتخاذ تصمیم و سیاستی اخلاق‌مدارانه و به دور از تعصب‌های رنگی، نسبت به رفتار ناپسند سرمربی خود در نشست خبری اقدام کنند تا این قبیل مسائل و توهین مربی یک تیم به هواداران تیم دیگر، به الگویی برای جامعه تبدیل نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار