جزئیات برگزاری همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی»

تهران (پانا) - به‌منظور مدیریت دانش و جمع‌آوری یافته‌های علمی و تجارب عملی سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی» در تیرماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، به‌منظور مدیریت دانش و جمع‌آوری یافته‌های علمی و تجارب عملی کارشناسان، مربیان، اساتید و ...؛ سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی» در تیرماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، در راستای پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به‌خصوص کودکان دوره پیش‌دبستانی و باهدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی، تقویت و انسجام هویت ایران اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 16 و 17 تیرماه 1400 با مدیریت اجرایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه و پویانمایی، بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی/ قصه‌خوانی و قصه‌نویسی، اجرای بازی‌های کودکانه در شرایط واقعی و قصه‌های قرآنی، ملی و بومی از تاریخ یکم خرداد لغایت 25 خردادماه 1400 به دبیرخانه همایش، مستقر در اداره کل آموزش‌وپرورش فارس ارسال نمایند.

ماهیت، ضرورت و مؤلفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی؛ عوامل مؤثر در شکل‌گیری هویت کودکان در دوره پیش‌دبستانی؛ آسیب‌شناسی فرایند شکل‌گیری هویت کودکان پیش‌دبستانی و تجارب جهانی در زمینه شکل‌گیری هویت در دوره کودکی را از مهم‌ترین محورهای مقالات این همایش است.

شرکت‌کنندگان به‌منظور دستیابی به اطلاعات بیشتر در خصوص محورهای همایش و نحوه برگزاری و ارسال آثار به سایت http://hkiifars.ir و یا کانال اطلاع‌رسانی در شبکه شاد به آدرس@farsmdunews مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار