زمان معرفی میزبان یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

شوک بزرگ AFC برای استقلالی‌ها در راه است

تهران (پانا) - کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ابتدای تابستان 1400 تکلیف مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
زمان معرفی میزبان یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا در تقویم ابتدایی خود درباره لیگ قهرمانان آسیا 2021 آورده بود که دیدارهای حذفی این دوره به میزبانی یکی از دو تیم راه یافته به این مرحله برگزار خواهد شد و خبری از بازی‌های متمرکز در این مراحل نیست، اما به نظر می‌رسد ادامه روند شیوع کرونا ویروس نظر AFC را تغییر داده است.

طی چند روز گذشته رسانه‌های عربی مدعی شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد مرحله یک هشتم نهایی در منطقع غرب را به صورت متمرکز در یکی از کشورهای عربستان یا امارات برگزار کند که در این میان شانس امارات برای میزبانی بیشتر از عربستان است و 8 تیم برتر منطقه غرب باید راهی این کشور شوند.

اما امروز رسانه‌های عربستانی در آخرین خبر خود درباره این مرحله اعلام کردند که کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی خود را درباره مرحله یک هشتم نهایی تا پایان مرحله گروهی در منطقه شرق اعلام خواهد کرد. براساس تقویم ارائه شده توسط AFC، مرحله گروهی در منطقه غرب نهایتا تا روزهای ابتدایی تیر 1400 به پایان خواهد رسید.

در بین سه تیم ایرانی « پرسپولیس، استقلال و تراکتور تبریز» که به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته‌اند، تنها استقلال ایران است که در جدول کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی رسیده است و باید از الهلال عربستان میزبانی کند اما به نظر می‌رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را یکبار دیگر از ایران خواهد گرفت و در مسیر منافع کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیچ فارس عمل می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار