سازمان دانش آموزی ظرفیتی بی بدیل برای رشد اجتماعی سرمایه انسانی است

مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی فعالیت‌های این سازمان را در جهت رشد و اعتلای مهارت‌های اجتماعی سرمایه انسانی کشور دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی ظرفیتی بی بدیل برای رشد اجتماعی سرمایه انسانی است

علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش آموزی در سالروز تاسیس این سازمان در گفت و گو با پانا ضمن تبریک این روز به روسا، کارشناسان، مدرسان، مربیان و اعضای این سازمان اظهار کرد: سازمان دانش آموزی تشکیلاتی است برای تربیت اجتماعی دانش آموزان و این دانش آموزان سرمایه انسانی کشور عزیزمان هستند، تلاش تمام دست اندر کاران این سازمان این است که جهت فعالیت های آن به سمت و سوی رشد و اعتلای مهارت های اجتماعی سرمایه انسانی جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی ادامه داد: بیشتر فعالیت های سازمان دانش آموزی جنبه حضوری و میدانی دارد و بخش اصلی رشد تشکیلاتی دانش آموزان در نقش پذیری و فعالیت های حضوری در جامعه محقق می شود، اردو های تشکیلاتی سازمان نشان دهنده پویایی و سرزندگی این تشکیلات است که دانش آموزان در این اردو ها به نوعی تمرین زندگی می کنند.
یونسی گفت: وجود این ویروس منحوس متاسفانه فرآیند های تشکیلاتی سازمان را مانند بخش های دیگر جامعه تحت تاثیر جدی قرار داد و بخش فعالیت های میدانی این سازمان را با محدودیت مواجه کرد، اما با خلاقیت و تلاش زیاد، کارشناسان، مدرسان و مربیان این سازمان، آموزش های تشکیلاتی در فضای مجازی ادامه پیدا کرد. در همین شرایط ما سال تحصیلی جاری افزایش جذب 41 درصدی اعضای پیشتازان را داشتیم که مایه مباهات است.
مدیر سازمان دانش آموزی گفت: در بخش پیشتازان علاوه بر آموزش های مجازی، برگزاری جشنواره ها و پویش های مختلف در فضای مجازی چون فرزندان روح الله، یاوران انقلاب، بصیرت سلیمانی- میثاق فاطمی، بوسه بر بهشت ۱ و ۲« بوسه بر دستان پدر و مادر»، شادمانه های برفی، جشنواره تشکیلاتی، جشن تولد زمین، سپاس مربی و حضور پرشور دانش آموزان در این برنامه ها نشان از پویایی و و سرزندگی این تشکیلاتی است.
یونسی گفت: برنامه های مجلس دانش آموزی از جمله انتخابات و نشست ها نیز در فضای مجازی و حضوری پیگیری و این بخش از ماموریت های سازمان دانش آموزی نیز به خوبی اجرا شد.
وی گفت: خبرگزاری پانا نیز علاوه بر پوشش اخبار حوزه های مختلف به ویژه اخبار دستگاه تعلیم و تربیت در بعد آموزش نیز فعالیت های خوبی داشت، برگزاری دوره آموزشی ویژه مدرسین پانا، برگزاری دوره آموزش حضوری ویژه دانش آموزان مشهد و برگزاری دوره آموزش مجازی ویژه دانش آموزان برگزیده نواحی شهرستانها و مناطق استان که با حضور بیش از ۹۰۰ نفر در شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» از جمله برنامه های است که در جهت تربیت خبرنگار دانش آموز اجرا شد.
وی اظهار کرد: امیدواریم توانسته باشیم در سال تحصیلی جاری که تمام فعالیت های پرورشی و آموزشی به صورت غیر حضوری بود، در جهت تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، گام های موثری برداریم. در پایان از زحمات همه عزیزانی که یار و یاور برنامه های سازمان دانش آموزی بودند، تقدیر و تشکر دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار