شورای امنیت درباره تحولات قدس تشکیل جلسه می‌دهد

تهران (پانا) - شورای امنیت سازمان ملل قصد دارد روز دوشنبه درباره تحولات مربوط به قدس اشغالی و محله شیخ جراح جلسه تشکیل دهد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای امنیت درباره تحولات قدس تشکیل جلسه می‌دهد

به دنبال تشدید تنشها در بیت المقدس و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیها در مسجدالاقصی و محله شیخ جراح، منابع خبری گزارش دادند که شورای امنیت سازمان ملل قرار است روز دوشنبه در این زمینه بحث و بررسی کند.

در تازه ترین تحولات، درگیری نظامیان صهیونیست با معترضان فلسطینی در محله شیخ جراح و باب العامود در مسجدالاقصی حداقل 7 فلسطینی مجروح شده و گزارش شده است که تعدادی نیز بازداشت شده‌اند.

رژیم صهیونیستی از شروع ماه مبارک رمضان دسترسی مسلمانان فلسطینی را به اماکن مقدسه به شدت محدود کرده که با تحصن و تجمع مردمی فلسطین مواجه شده است.

طی روزهای اخیر فشارهای بین‌المللی به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به خشونتها علیع فلسطینیها افزایش یافته است. ترکیه، مراکش، سوریه، اردن و بسیاری از کشورهای دیگر منطقه به اقدامات خشونت آمیز اسرائیل در قدس شرقی اعتراض کرده و آن را محکوم کرده‌اند.

رسانه های ترکیه نیز یک شنبه شب گزارش دادند که هزاران نفر از مردم ترکیه با تجمع در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول، حملات صهیونیستها به فلسطینیها را محکوم کردند.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که تعدادی از معترضان از دیوار کنسولگری بالا رفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار