مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی آموزش و پرورش نیشابور با حضور مسئولان شهرستانی در محل کانون سردار شهید شوشتری آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی نیشابور برگزار شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: کرونا قلب تعلیم و تربیت را نشانه گرفت، اما معلمان یکبار دیگر جلوه های نابی از عاشقانه های معلمی را به رخ کشیدند.

علیرضا کلیدری افزود: ما به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی با تعداد اندکی از معلمان نمونه، این مراسم را برگزار کردیم و دیگر همکاران این مراسم را به صورت مجازی و زنده مشاهده می کنند. در واقع وقتی فردی دیگران را رشد می دهد و باعث شکوفایی دیگران می شود باید مورد تجلیل قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش نیشابور، 22 برنامه متنوع را در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار کرده است و امروز نیز 13 معلم نمونه استانی به صورت حضوری مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی ادامه داد: وقتی خداوند متعال خود را معلم اول معرفی می کند، نشان از نقش بی بدیل و بی نظیر معلمی است و اینجاست که معلمی نقش خود را نشان داده و کمک می کند تا دیگران رشد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار