اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با پانا

نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس نقش تعیین کننده‌ای در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد

پرسپولیس شرایطی بهتر از سپاهان دارد اما باید بداند کار راحتی ندارند / لیگ برتر ایران به روزهای اوج رسیده است

تهران(پانا) - پیشکسوت پرسپولیس که این روزها سرمربیگری تیم امید این باشگاه را بر عهده دارد، معتقد است دیدار پرسپولیس و سپاهان و نتیجه‌ای که در آن رقم خواهد خورد تأثیر زیادی در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر ایران خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس نقش تعیین کننده‌ای در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد

در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران، تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس باید از ساعت 20:25 امشب در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف هم بروند، جدالی تاریخی که به ال‌کلاسیکو فوتبال ایران مشهور شده است و همیشه جذابیت‌ها و البته حاشیه‌های خاص خودش را داشته است.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو‌ با پانا درباره برگزاری ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران بین تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: « قطعاً بازی بسیاری حساسی پیش روی هر دو تیم است، برنده این دیدار نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی لیگ دارد بنابراین هم پرسپولیسی‌ها و هم سپاهانی‌ها هر دو برای پیروزی تلاش بسیار زیادی خواهند کرد. البته به نظرم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به سپاهان دارد، تیم از لحاظ بدنی آماده است چرا که مسابقات سختی را در لیگ قهرمانان آسیا سپری کردند. »

وی ادامه داد: « از لحاظ روحی و روانی پرسپولیسی‌ها شرایط خیلی خوبی دارند، چرا که این تیم در آخرین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا تیم الریان را شکست دادند و از لحاظ روحی و روانی و همچنین شکل تیمی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. وقتی بازیکنان از نظر حرفه‌ای در وضعیت خوبی باشند، قطعاً کیفیت آن‌ها هم بالا می‌رود. »

سرمربی تیم زیر 23 سال پرسپولیس تاکید کرد: « البته اگرچه پرسپولیس به شرایط و فرم ایده‌آل رسیده است اما نباید از سپاهان هم غافل شد، این تیم بازیکنان تأثیرگذار و پرمهره‌ای را در اختیار دارد و با حضور مربیان چون علیرضا مرزبان و محرم نویدکیا کار خیلی سخت و حساس خواهد بود، همیشه دیدار این دو تیم جذابیت بالایی دارد. سپاهان یک باشگاه قابل احترام است و پرسپولیسی‌ها باید بدانند کار راحتی پیش رو ندارند‌. »

حلالی در پاسخ به این سؤال که بازی پرسپولیس و سپاهان نقش تعیین کننده‌ای در قهرمانی لیگ دارد، عنوان کرد: « لیگ برتر ایران به روزهای اوج خود رسیده است و طبیعتاً همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که بهترین نتیجه را کسب کنند، به خصوص تیم‌های بالانشین جدول این شرایط را دارند. به نظرم بازی پرسپولیس مقابل سپاهان به لحاظ روحی و روانی نقش تعیین کننده‌ای دارد. دو تیم امتیازهای نزدیک بهم دارند و نمی‌توان گفت پیروز این میدان قهرمان لیگ خواهد بود. »

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: « پرسپولیس، استقلال و سپاهان هفته مهمی را پیش رو دارند و عملکرد هر کدام از تیم‌ها می‌تواند در نتیجه دیدار بازی بعد تأثیرگذار باشد. در مجموع عملکرد و نتیجه‌ای که هر سه در این هفته لیگ برتر تیم کسب می‌کنند می‌تواند روی سرنوشت لیگ برتر تأثیرگذار باشد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار