آغاز واکسیناسیون خودرویی سالمندان از فردا در شهرک دانش و سلامت مشهد

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی اعلام کرد به جهت رعایت حال سالمندان عزیز از فردا به صورت خودرویی در شهرک دانش و سلامت مشهد واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۱۸۳۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون خودرویی سالمندان از فردا در شهرک دانش و سلامت مشهد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری ایام لیالی قدر اظهار کرد: از مردم عزیز استان، تولیت آستان قدس رضوی، علما، روحانیون و هیئت‌های مذهبی که در ایام لیالی قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری لازم را با ستاد کرونای استان داشتند، قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: امروز با توجه به تصمیماتی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شد، چند تصمیم مهم به دستگاه‌های متولی ابلاغ می‌شود. مورد اول در رابطه با تصمیم‌گیری برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم بود که مجموعا بنا شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شروط تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، امتحانات به صورت حضوری برگزار شود. در این راستا اطلاع‌رسانی لازم از طریق ستاد و مدیران آموزش و پرورش به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وی با اشاره به مبحث واکسیناسیون در کشور، بیان کرد: با توجه به اینکه بنا است در هفته‌های آینده واکسیناسیون به صورت گسترده‌تری در سطح استان و کشور انجام بگیرد، دانشگاه علوم پزشکی موظف شد تا تمهیدات و تدابیر حداکثری را در این زمینه داشته باشد. همچنین به جهت رعایت حال سالمندان عزیز از فردا به صورت خودرویی در شهرک دانش و سلامت مشهد واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

معتمدیان با اشاره به ممنوعیت سفر در ایام عید سعید فطر، تاکید کرد: با توجه به تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با ممنوعیت سفر در ایام عید سعید فطر گرفته شد که از روز سه‌شنبه تا شنبه ادامه خواهد داشت، ما هم تدابیری در جهت ورود و خروج مردم و مسافران خواهیم داشت که حتما به صورت دقیق به اطلاع مردم عزیز استان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار