حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در تالش

رشت ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، در چهارمین روز از هفته معلم به تالش سفر کرد و با خانواده شهید فرهنگی، خانواده خبرنگار فقید صدا و سیما در تالش و همچنین معلمان یک مدرسه عشایری دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در تالش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در اولین برنامه خود در تالش، به دیدار خانواده فرهنگی متوفی، مرحوم اسماعیل اخلاقی رفت. اخلاقی، بازنشسته فرهنگی و خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان بود که در بهمن ماه 1398، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت.

مدیرکل آموزش و پرورش در این دیدار گفت: «هفته معلم بهانه خوبی بود که ما بتوانیم از نزدیک خدمت شما برسیم که هم ارادت خودمان را به خانواده فرهنگیان اعلام کنیم و هم یاد و خاطر مرحوم اخلاقی را گرامی بداریم. »

وی همچنین خطاب به همسر مرحوم اخلاقی افزود: «این بیماری متاسفانه خیلی از دوستان و همکاران را از ما گرفت که از خدای متعال می خواهیم به شما و خانواده محترمتان صبر عطا فرماید».
دیدار با خانواده شهید دانش آموز فرهاد قاسمی از دیگر برنامه های مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در تالش بود .

وی در این دیدار، خطاب به مادر شهید گفت: «هفته، هفته معلم است. هم معلمان شهید برای ما عزیز هستند و هم دانش آموزان شهید، راهشان برای ما گرامی است. در آن دوران جنگ که دوران بسیار سختی بود، دانش آموزان و معلم ها یک صدا از کشورشان دفاع کردند امنیت امروز را مدیون این عزیزان هستیم.
شایان ذکر است محمد رحمتی همچنین، از یکی از مدارس عشایری تالش واقع در روستای لرون این شهرستان بازدید و با معلم و راهبر آموزشی آن دیدار کرد.

وی در این دیدار، ضمن تبریک هفته معلم از زحمات این معلمان، در دوران بسیار سخت کرونا با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار