ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ادامه دارد؛ توقیف ۲۵۰ کامیون 

تهران (پانا) - معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۲۵۰ کامیون در شبهای قدر خبر داد و گفت طرح ممنوعیت تردد کامیون در شب‌های قدر امشب نیز ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ادامه دارد؛ توقیف ۲۵۰ کامیون 

به گزارش پلیس راهور تهران، سرهنگ علی همه خانی با بیان این خبر اظهار کرد: طرح کامیون ممنوع طبق اطلاعیه ای که از قبل صادر شده بود امشب نیز در تهران ادامه دارد و از ورود کامیون‌ها به سطح شهر تهران جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در اولین شب اجرای طرح ۲۰۰ کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفته (توقیف ساعتی) و از ورود آنها به سطح شهر تهران جلوگیری شد.

سرهنگ همه خانی گفت: همچنین در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب دوم اجرای طرح نیز، ۵۰ کامیون متوقف (توقیف ساعتی) و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران ممانعت به عمل آمد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این طرح امشب نیز مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد و همکاران بنده که در اطراف رینگ خروجی تهران مستقر هستند، از ورود کامیون‌ها به سطح شهر تهران جلوگیری خواهند کرد. اجرای این طرح تا ۴ صبح ادامه خواهد داشت و کامیون‌ها تا این ساعت اجازه ورود به شهر تهران را نخواهند داشت.

وی به دلایل اجرای این طرح در سه شب ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت: از جمله دلایل اجرای این ممنوعیت در این سه شب بخاطر ایجاد امنیت شب زنده داران و مؤمنین روزه داری است که در مراسم احیا شرف حضور دارند و در سطح شهر و اماکن مذهبی در حال تردد هستند.

وی از رانندگان کامیون خواست از ورود به سطح شهر تهران در اجرای این طرح جدا خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار