تجلیل از معلمان برتر در فضای مجازی در دوران کرونا

کاشمر(پانا)- مراسم تجلیل از معلمان برتر خلیل آباد در فضای مجازی در شرایط کرونا با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیرآموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلمان برتر در فضای مجازی در دوران کرونا

حجت الاسلام والمسلمین علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد دراین مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم و عرض تسلیت ایام و لیالی قدر و شهادت امام علی (ع)، طی سخنانی گفت: شرط مفید بودن علم و دانش آن است که با تعهد، تقوا و ایمان همراه باشد و علم و ایمان دو بال در کنار هم هستند که موجبات عروج و صعود و پیشرفت انسان را فراهم می سازند.
وی در ادامه گفت: الحمدالله خداوند را شکرگزاریم که در مجموعه آموزش وپرورش شهرستان، انسان‌هایی مشغول خدمت هستند که احساس تکلیف می‌کنند و وجدان کاری دارند. در همین دوره شیوع ویروس کرونا، وجود افراد خلاق، مبتکر و متعهد باعث شد با وجود تعطیلی مدارس، ولی جریان آموزش تعطیل نشد و با قوت استمرار یافت و بنده از همین تریبون از زحمات معلمان و دبیران این شهرستان کمال تقدیر و تشکر را دارم.
امام جمعه‌ خلیل آباد افزود: در راس این مجموعه، مدیر پرتلاش آموزش وپرورش حضور دارد که با فعالیت های بسیار خوب و مستمر در زمینه جهاد مقدس مدرسه سازی، جذب کمک‌های خیران و نهضت مدرسه یاری، اقدامات و فعالیتهای بسیار چشمگیری انجام داده است که جای تشکر از این برادر بزرگوار دارد.

خبرنگار : ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار