عظیم عراقی خبر داد

طراحی سامانه جدید تحت وب سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

تهران (پانا) - معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از طراحی سامانه جدید تحت وب سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
طراحی سامانه جدید تحت وب سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، عظیم عراقی در نشست هماهنگی سنجش سال ۱۴۰۰ که با حضور محرابی مقدم مدیر کل پشتیبانی سازمان، نوری مشاور رییس سازمان، عکافی مدیر حوزه سنجش و مدیر عامل و تیم برنامه نویس شرکت برکت تل به صورت مجازی برگزار شد، گفت: شرکت برکت تل از جمله شرکت های زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در حوزه سلامت فعال است و در چند سال اخیر پشتیبانی از سامانه تحت وب سنجش سازمان آموزش و پرورش استثنایی را برعهده داشته است.

وی افزود: با توجه به گسترش فعالیت های حوزه سنجش، لزوم استخراج داده های مدیریتی از نتایج سنجش و ارتقای امکانات، سامانه جدید سنجش توسط شرکت برکت تل طراحی شده است و در برنامه سنجش سال جاری به صورت آزمایشی در چند استان بویژه در سنجش پیش دبستانی ها از آن استفاده خواهد شد.

عظیم عراقی تصریح کرد: با تعامل بسیار خوب سازمان آموزش و پرورش استثنایی و برکت تل در چند سال اخیر برنامه سنجش از طریق سامانه سنجش بدون مشکل اجرا شده است.

معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۸.۸ درصد دانش آموزان بدو ورود به دبستان تحت پوشش برنامه سنجش قرار گرفتند اظهار کرد: کلیه فرآیندهای ثبت نام، نوبت گیری، تعیین مرکز سنجش نوآموزان و بارگذاری نتایج سنجش از طریق سامانه تحت وب انجام میشود که موجب سرعت و دقت در انجام کار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار