در آئین تجلیل از معلمان منطقه ۱۳ عنوان شد:

روز معلم فرصتی است برای قدردانی از معلمان

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در مراسم تجلیل و تقدیر از معلمان نمونه، به ارزش و مقام معلم به عنوان مدافعان پرورش و آموزش در شرایط کرونایی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
روز معلم فرصتی است برای قدردانی از معلمان

به مناسبت هفته معلم؛ آئین تجلیل از معلمان با حضور سید محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، مجتبی شکری؛ شهردار منطقه ۱۳، معاونین منطقه، معاونین شهرداری و مدیران و معلمان نمونه منطقه ۱۳ با رعایت پروتکل های بهداشتی در اتاق شورا برگزار شد.
سید محمد هادی حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و خیر مقدم به حضور شهردار محترم منطقه ۱۳ گفت: دوازدهم اردیبهشت مصادف است با روز معلم، و امسال، با لیالی قدر مقارن شده است، خداوند؛ قرآن، کتاب انسان ساز را در شب قدر بر انسان برتر نازل کرد و این تقارن زیبا با روز معلم، مایه افتخاری برای ما فرهنگیان است.
حسینی در ادامه با اشاره به تعامل شهرداری و آموزش و پرورش گفت: شهرداری منطقه در رفع بسیاری از مشکلات عمرانی مدارس، ارائه خدمات آموزش شهروندی و استفاده از فضاهای ورزشی، آموزش و پرورش را یاری داده است.

وی تعامل و همکاری با مدیریت شهری را در بهبود کیفیت آموزش بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد که این همکاری می تواند برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش و حفظ این تعامل موثر باشد.

مجتبی شکری؛ شهردار منطقه در این دیدار، ضمن ابراز احترام به جامعه معلمین و تلاشگران عرصه علم و دانش، بر همکاری متقابل بین شهرداری و آموزش و پرورش برای ارتقای فرهنگ شهروندی تأکید کرد و گفت: مایه افتخار است که امروز در جمع فرهنگیان عزیز حضور دارم و این روز بزرگ را به همه معلمان بزرگوار تبریک می گویم.
شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به آیه وَيُعَلِّمُهُمُ الكِتابَ وَالحِکمَةَ، اهمیت تعلیم و تربیت در قرآن بسیار ذکر شده و این موضوع نشان دهنده این است که در جامعه امروزی، آگاهی سازی و آموزش اهمیت دارد که اگر آموزش، درست و به موقع انجام شود اتفاق های خوبی حاصل می شود و می تواند روی افراد جامعه تاثیرات مثبتی بگذارد چرا که معلمان و آموزش دهندگان جزو تاثیرگذارترین افراد جامعه هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان در زمینه‌های ورزشی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی تمام تلاش خود را در زمینه همکاری با آموزش و پرورش خواهند کرد تا بتوانیم تعامل خوبی برای تربیت نسل جدید داشته باشیم.

در ادامه سید محمد هادی حسینی روز معلم را فرصتی برای تقدیر از معلمان دانست و گفت: از اوایل ورود کرونا به همت مدیران فعال مدارس و همراهی معلمان خلاق، مشکلاتی که در حوزه آموزش و تربیت به وجودآمده بود را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و خدا را شاکرم که منطقه در استفاده از فضای مجازی، هم در آموزش و هم در تربیت دانش آموزان خوش درخشید و والدین با حضور خود در فضای مجازی، تدریس همکاران را رصد کرده و معلمان هم به عنوان مدافعان آموزش با سختکوشی و با بهترین روش های خلاقانه تدریس، توانستند کلاس پر نشاطی را برای دانش آموزان فراهم کنند؛ اما کرونا با همه سختی هایی که داشت باعث آشتی با تکنولوژی آموزشی و هوشمند شدن مدارس شد و همچنین فرصتی ایجاد شد تا با وجود تراکم بالای دانش آموزان و فرسودگی مدارس به رفع نیازهای مدارس و فرسودگی آن بپردازیم.
در این مراسم به دلیل اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از نمایندگان مدیران، معاونان و معلمان نمونه استانی منطقه ۱۳ توسط شهردار و مدیر منطقه تقدیر و تجلیل به عمل آمد. در پایان این نشست شهردار منطقه از سید محمد هادی حسینی به نمایندگی از تمامی همکاران فرهنگی منطقه تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار