رئیس گروه پژوهش و تحقیق اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

جشنواره معلمان مؤلف فرصت مناسبی برای دیده شدن تألیفات معلمان

شهرری(پانا)- رئیس گروه پژوهش و تحقیق اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مسئول هماهنگی‌های کمیته داوران اولین جشنواره معلمان مؤلف، از چگونگی روند داوری آثار سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره معلمان مؤلف فرصت مناسبی برای دیده شدن تألیفات معلمان

دکتر فهمیه یاری رئیس گروه پژوهش و تحقیق اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از لزوم برگزاری این جشنواره در گفت و گو با پانا عنوان کرد: اغلب تألیفات و مقالات معلمین به عنوان گروه‌های علمی جامعه دیده نمی‌شود، اگرچه که همیشه اثر‌بخشی خود را دارند، اما این جشنواره برای اولین بار این فرصت را به معلمین داد تا آثار و تألیفات آنها پررنگ تر دیده شود.

او در تشریح روند داوری آثار تصریح کرد: بیش از ۳۰ داور، در دبیرخانه این جشنواره حضور دارند که اکثریت آنها از اعضای هیئت علمی و مدرسین دانشگاه‌ها هستند و با مدرک دکترای تخصصی ما را همراهی کردند.

یاری بیان کرد: همچنین تا کنون بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه رسیده است، بر اساس بیست طبقه دسته‌بندی شده که بر اساس آن حدود ۲۰۰ کتاب در مرحله اول به داوران ارسال می‌شود. فرم‌های داوری بر اساس مؤلفه‌های استاندارد برای اولین بار توسط همکاران داور طراحی شده و برای این جشنواره استفاده می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار