مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

تلاش معلمان در دوران کرونا اگر بیشتر از تیم درمان نباشد کمتر نیست

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، در حاشیه مراسم تجلیل از معلم‌های نمونه کشور که به صورت ویدیوکنفرانس با رییس مجلس و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از اهمیت توجه به فداکاری‌های معلمان در تمام زمان‌ها به خصوص در دوران کرونا سخن گفت. 

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش معلمان در دوران کرونا اگر بیشتر از تیم درمان نباشد کمتر نیست

عبدالرضا فولادوند، در این مراسم ضمن تبریک روز معلم به تمامی معلمان شهر تهران گفت: سبک زندگی معلمان در دوران شیوع کرونا به طور کل تغییر کرد. نباید کوشش معلمان را نادیده بگیریم؛ زیرا این تلاش‌ها اگر بیشتر از تیم درمان کشور نباشد کمتر نیست.
وی افزود: در دوران کرونا، حدودا ۵۰ نفر از همکاران شهر تهران جان خود را فدای تعلیم و تربیت کردند که همگان را بسیار متاثر کرد. این فداکاری‌ها نه تنها در پیشگاه خداوند جاوید خواهد ماند بلکه در میان مردم و خانواده‌ها نیز ماندگار خواهد شد و خانواده‌ها بیشتر به اهمیت کار همکاران فرهنگی پی می‌بردند.
عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه در این روزها ساعت کاری معلمان از شش ساعت به ۱۴ ساعت یا بیشتر رسیده است، گفت: معلم‌ها با از خودگذشتگی، بیشتر وقت و زندگی خود را صرف تعلیم و تربیت می‌کنند. یکی از این کارهای بزرگ در این دوران، تولید محتوای آموزش مجازی است که سالیان سال غبطه می‌خوردیم که چرا محتوای آموزشی نداریم؛ اما با همت شما بزرگواران اکنون به اندازه ۵۰ سال محتوای آماده داریم و این یک خیز ماندگار در دوران آموزش و پرورش است.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه بخش عظیمی از مشکلات در هنگام تعطیلی مدارس را می‌توان با این محتواها حل کرد افزود: این دستاوردهای عظیم امکان‌پذیر نبود مگر با تلاش و همت شما بزرگواران. تمامی تلاشگران فرهنگی در سراسر کشور و فرهنگیان شهر تهران افتخار آفریدند و ان‌شاءالله خداوند به همه اجر عنایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار