از محمد نایبی معلم منطقه ۱۵، به عنوان معلم نمونه کشوری تقدیر شد

تهران(پانا)- از محمد نایبی ،معلم دبیرستان جمهوری اسلامی منطقه ۱۵ به عنوان نمونه کشوری در محل نهاد ریاست جمهوری توسط رئیس‌جمهور و فولادوند مدیر آموزش و پرورش شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
از محمد نایبی معلم منطقه ۱۵، به عنوان معلم نمونه کشوری تقدیر شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، از محمد نایبی؛ معلم دبیرستان جمهوری اسلامی منطقه به عنوان نمونه کشوری در محل نهاد ریاست جمهوری توسط رئیس‌جمهور و فولادوند مدیر آموزش و پرورش شهرتهران تقدیر به عمل آمد.

خواجه زاد؛ معاون پژوهش و برنامه ریزی منطقه ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در برنامه ویدئو کنفرانس دیدار ریاست جمهوری با فرهنگبان با حضور مقام عالی وزارت، چند تن از معلمان سر آمد شناسایی و با معرفی جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم جدید و تنی چند از اعضای شورای معاونان در نهاد ریاست جمهوری و استانداران، مدیران کل از معلمان نمونه کشوری تجلیل شد.
وی افزود: از میان ۳۲ استان کشور در مجموع ۱۴ معلم نمونه کشوری انتخاب شدند که محمد نایبی دبیر متوسطه دوره اول منطقه ۱۵، در شهر تهران در جمع ۱۴ معلم نمونه کشوری قرار گرفت و در آئین تکریم از مقام معلم در محل نهاد ریاست جمهوری توسط رئیس جمهور از وی تقدیر به عمل آمد.

خواجه زاد خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین شاخصه‌های این معلم نمونه تولید محتواهای الکترونیکی، تعامل خوب و مناسب با دانش آموزان و اولیا، استفاده از فضای مجازی به عنوان فرصتی برای آموزش و تعلیم و تربیت، شرکت در دوره‌های ضمن خدمت به منظور بازآموزی و به‌روزرسانی است.
شایان ذکر است ریحانه رضا سلطانی هنر آموز هنرستان ابرار منطقه ۱۵، نیز موفق به کسب رتبه استانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار