در گفت‌وگو با پانا؛

محرم‌زاده: مردم در انتخابات 1400 اقتدار ایران را به رُخ دنیا خواهند کشید

تهران (پانا) - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد ایرانیان در این انتخابات پیش‌رو اقتدار ایران را به رخ خواهند کشید.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
محرم‌زاده: مردم در انتخابات 1400 اقتدار ایران را به رُخ دنیا خواهند کشید

احمد محرم‌زاده در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات 1400 امر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: «ما مردم ایران باید این مهم را اجرا کنیم. همچنین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها رای تضمین و افزایش خواهد یافت.»

وی با اشاره به اینکه ایرانیان در این انتخابات اقتدار ایران را به رخ دنیا خواهند کشید، ادامه داد: «در انتخابات خردادماه دشمنان مشاهده خواهند کرد که مردم ایران چگونه در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد، خواهند دید چگونه مثل همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.»

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: «هرچند در حال حاضر مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما همین مردم بودند که در چند سال اخیر با وجود همه سختی‌های معیشتی و تحریم مقاومت کردند. همین مردم همیشه ثابت کرده‌اند در تمام صحنه‌ها حاضر می‌شوند و به دنیا ثابت می‌کنند که ما حامی انقلاب و مدافع نظام هستیم.»

محرم‌زاده تاکید کرد: «حضور حداکثری مردم در انتخابات یاس و ناامیدی را در دل دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان ایران اسلامی ایجاد خواهد کرد.»

این نماینده مجلس تاکید کرد: «مردم به وظیفه خود آشنا هستند و مسئولان هم تا می‌توانند باید مردم را به هر لحاظ تقویت کنند. مردم از پاره‌ای از مسائل ناراحتی دارند اما پا عقب نخواهند گذاشت و با حضور پرشور خود بار دیگر بانگ لبیک را فریاد خواهند زد.»

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مسئولان وظیفه دارند، همینطور رسانه‌ها موظف هستند واقعیت‌ها را به مردم بگویند، خاطرنشان کرد: «باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو به هر طریق ممکن فراهم شود.»

وی ادامه داد: «ایران اسلامی از برکات زیادی برخوردار است و خداوند از تمام برکات خود به این کشور عطا کرده‌اند، ایران یک کشور یکپارچه است. ما از رئیس جمهور سیزدهم انتظار داریم با استفاده از کابینه قوی برای پیشرفت اقتصادی ایران و بازسازی نظام اقتصادی کشور همت کند.»

احمد محرم‌زاده در پایان گفت: «تاکنون هر دولتی که آمده تلاش‌هایی انجام داده است اما انتظارها از دولت آینده بسیار بالاست تا به خواسته‌های به‌حق مردم پاسخ مناسبی بدهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار