پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز کارگر

بوشهر(پانا)- استاندار بوشهر با صدور پیامی، فرارسیدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگری استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز کارگر

متن پیام عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به شرح ذیل است.
کارگران رکن توسعه و پیشرفت کشور و یکی از موثرترین اقشار در تحقق برنامه‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار هستند؛ بی‌تردید کارگران قشر سودمند، پرتلاش، مقاوم و مولد جامعه و پیشران موتور اقتصاد کشورند.
بی شک نیروی کارگری، سرمایه‌ای ارزشمند و پربها و سرشار از قوت جسم، شور، نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ است.
امروزه جامعه فهیم کارگری با درک شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، بیش از هر زمان ضروری می‌نماید، با تلاش مضاعف، می‌کوشد تا با اراده‌ای راسخ و سرشار از امید و انگیزه، مسیر تولید و خوداتکایی را ادامه داده و نقش کلیدی خود را در تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.

در سالی که گذشت با همه سختی‌های ناشی از شرایط شیوع ویروس کرونا که بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را متاثر ساخته، اما کارگران با تلاش، ایثار و مراعات دقیق پروتکل‌های بهداشتی ضمن مراقبت از سلامت خود و جامعه، اجازه ندادند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار مشکل حاد شود.

بنابراین ضمن گرامیداشت روز و هفته کار و کارگر، از تلاش جهادگونه و مجاهدت جامعه کارگری تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند در این ماه مبارک رمضان به همه مردم ایران بویژه کارگران عزیز و خانواده صبور آنان سلامتی و توفیق دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار