پویش ضیافت مومنانه منطقه ۱۵ در ماه مبارک رمضان

تهران(پانا)- از اهداف طرح ضیافت مومنانه، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت خیرین و نیکوکاران جامعه برای رفع مشکلات خانواده های کم در آمد و تهیه و توزیع اقلام و بسته های معیشتی درماه مبارک رمضان است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش ضیافت مومنانه منطقه ۱۵ در ماه مبارک رمضان

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، سعید شهریاری مدیرآموزش و پرورش، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در آستانه ماه مبارک رمضان، کارکنان شاغل در بسیج، همواره با همدلی در راه خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه فعالیت داشته و در شرایط بحرانی کنونی برای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری با هدف مشارکت آحاد جامعه در حمایت از خانواده‌های نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا، اقدام به راه‌اندازی پویش مردمی کمک مومنانه کردند.

در ادامه؛ گرمابدری مسئول بسیج منطقه، در رابطه با اجرای پویش همدلی مومنانه گفت: هدف از اجرای این طرح، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت خیرین و نیکوکاران جامعه برای رفع مشکلات خانواده های کم در آمد و تهیه و توزیع اقلام و بسته های معیشتی درماه مبارک رمضان است.
وی در ادامه گفت: ۱۱۸ بسته معیشتی شامل: گوشت، مرغ، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، عسل و.... به ارزش هر بسته ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال، در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار