درآموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

رزمایش همدلی و مواسات برای دانش‌آموزان نیازمند در ماه رمضان

بهارستان دو(پانا)- کارشناسی قرآن عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، در یک عمل خیرخواهانه و همدلانه ، ۳۴۰ بسته ارزاق را به کمک گروه‌های خیریه محلی و مشارکت مدارس، به مناسبت ماه مبارک رمضان تهیه و به خانواده دانش‌آموزان بی بضاعت اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش همدلی و مواسات برای دانش‌آموزان نیازمند در ماه رمضان

روح اله چراغی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بهارستان دو در این رابطه گفت: ماه رمضان در واقع تمرینی برای پاکی در دیگر ماه‌های سال است. در ماه رمضان معنویت افزایش یافته و کمک به نیازمندان و سرپرستی ایتام از جلوه‌های زیبایی ماه مبارک رمضان است.

او بیان کرد: با توجه به اینکه خیران همیشه در صحنه‌های همدلی و مواسات نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ بسته ارزاق که توسط مشارکت برخی از مدارس آماده شده بود با کمک خیران و مدیران مدارس تحویل خانواده‌های دانش‌آموزان بی بضاعت همان مدارس خواهد شد. همچنین ۲۲۰ بسته ارزاق نیز توسط کارشناسی قرآن عترت و نماز با همیاری گروه‌های خیریه محلی آماده و به خانواده دانش‌آموزان بی بضاعت تحت پوشش گروه ‌های خیریه اهدا شد.

چراغی همچنین از دغدغه و همت مدیران و خیران محترم تقدیر کرد و افزود: ارزش ریالی مجموع این ۳۴۰ بسته، در حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال است که طی چند هفته گذشته تأمین مالی و تهیه شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار