مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

در هفته معلم از ابزاری که داریم بهترین استفاده ممکن را ببریم

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای معاونان از تلاش برای حضور حداکثری دانش آموزان در کلاس های مجازی در روزهای پایانی سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
در هفته معلم از ابزاری که داریم بهترین استفاده ممکن را ببریم

علیرضا کلیدری گفت: فرصت بسیار اندکی تا پایان سال تحصیلی باقی مانده است و باید تلاش کنیم با نظارت دقیق، حضور حداکثری دانش آموزان در کلاس ها را به صورت مجازی شاهد باشیم.

وی افزود: در هفته معلم باید از ابزاری که در اختیار داریم بهترین استفاده ممکن را ببریم و برنامه های محوری مورد نظر از جمله تجلیل از معلمان نمونه و تجلیل از پیشکسوتان به نحو مطلوب و به صورت مجازی اجرا شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: در فرصت باقی مانده از سال تحصیلی باید جلسات کاربردی با حضور اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس برگزار و مواردی از قبیل؛ نظارت بر حضور دانش آموزان در کلاس ها، انعکاس دقیق وضع موجود به مدرسه، فراهم کردن فضای فیزیکی و روانی مناسب در منزل برای دانش آموز، هدایت تحصیلی و مشارکت اولیاء در فرایند یاد دهی و یادگیری، مورد تاکید قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی سال تحصیلی کلینیک های آموزشی و رفع اشکال در آموزش های مجازی فعال و به آن پرداخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار